  • 21. Data: 2010-02-27 11:10:00
    Temat: Re: cholerne samsungi
    Od: jalboss <j...@s...poczta.onet.pl>

    Jak się przesiada z nokii na inną komórkę to potem tak się marudzi.
    Mam trzeciego samsunga i jest wszystko ok. Do pewnych rzeczy trzeba się
    przyzwyczaić, a potem człowiek stwierdza, że to jest i tak prostsze niż
    w innych fonach.
    Jak jesteś fanem nokii to lepiej przy niej zostań, a już na pewno nie
    polecam motoroli, tam to dopiero jest sajgon ze wszystkim :)

  • 22. Data: 2010-03-01 06:41:26
    Od: uzytkownik <b...@u...go2.pl>

    W dniu 2010-02-27 12:10, jalboss pisze:
> [...]
    > Jak jesteś fanem nokii to lepiej przy niej zostań, a już na pewno nie
    > polecam motoroli, tam to dopiero jest sajgon ze wszystkim :)

    faktycznie, niemożność wykasowania listy ostatnich numerów przy smsach i
    przewinięcia długiego utworu muzycznego w odtwarzaczu oraz menu
    częściowo w obcym języku w kupionym S3310 z polskiej dystrybucji Samsung
    Polska wymaga przyzwyczajenia.

    Przyzwyczajenia wymaga również to iż mimo że ten telefon obsługuje karty
    pamięci do 8GB to nie ma w nim możliwości ręcznego wybrania zapisu na
    kartę. Zawsze najpierw zapisuje w pamięci wewn.

    Trzeba się przyzwyczaić iż nie można wysyłać wiadomości bezpośrednich.

    Trzeba się przyzwyczaić że telefon nie jest w stanie pomniejszyć zdjęcia
    aby wysłać je mmsem.

    Trzeba się przyzwyczaić, że infolinia Samsunga mówi z rozbrajającą
    szczerością, że to jest właśnie urok i cecha szczególna tych telefonów.

  • 23. Data: 2010-03-01 14:50:12
    Od: jalboss <j...@s...poczta.onet.pl>

    uzytkownik pisze:

> [...]
    > przewinięcia długiego utworu muzycznego w odtwarzaczu oraz menu
    > częściowo w obcym języku w kupionym S3310 z polskiej dystrybucji Samsung
    Mój U900 spokojnie kasuje listę numerów smsów i przewija utwory. Telefon
    z Ery.

    > Przyzwyczajenia wymaga również to iż mimo że ten telefon obsługuje karty
    > pamięci do 8GB to nie ma w nim możliwości ręcznego wybrania zapisu na
    > kartę. Zawsze najpierw zapisuje w pamięci wewn.
    U900 jak najbardziej to się da zrobić.

    > Trzeba się przyzwyczaić iż nie można wysyłać wiadomości bezpośrednich.
    Tego faktycznie nie ma.

    > Trzeba się przyzwyczaić że telefon nie jest w stanie pomniejszyć zdjęcia
    > aby wysłać je mmsem.
    U900 daje radę.

    > Trzeba się przyzwyczaić, że infolinia Samsunga mówi z rozbrajającą
    > szczerością, że to jest właśnie urok i cecha szczególna tych telefonów.
    A to nie wiem nie próbowałem... :)

    Może zamiast pomstowac to lepiej wybrac inny model :)