  • 1. Data: 2010-02-25 11:35:14
    Temat: cholerne samsungi
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Miałem sobie nokie ale się napaliłem na telefon dual. Po pół roku się w
    końcu zdecydowałem
    i mam samsunga c5212. Co za gówno !! Wsadziłem plusa i orange. W orange
    stukania, pukanie,
    głos ze studni. W plusie dużo mniejsze stukanie i pukanie ale obcina
    końcówki wyrazów i nie mogę
    nic zrozumieć ! Dam głośno to na 3 metry słychać. Dam ciszej to nic nie moge
    zrozumieć.

    W nokii 6151 głos idealny i żadnych problemów.

    Kurwa mac no zaraz to wypierdole.

  • 2. Data: 2010-02-25 11:40:18
    Temat: Re: cholerne samsungi
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "bagno" news:hm5n9r$3ml$1@inews.gazeta.pl

    [ciach]

    he he he nie ty jeden masz takie odczucia.
    Sam byłem zafascynowany ww. marką do póki nie wpadła w moje rączki.
    Użytkowałem ją raptem 1 dzień - jakość dźwięku katastrofalna.
    Wróciłem do poczciwej nokii i się nie denerwuję.

  • 3. Data: 2010-02-25 11:49:22
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Użytkowałem ją raptem 1 dzień - jakość dźwięku katastrofalna.
    > Wróciłem do poczciwej nokii i się nie denerwuję.

    A jak szukałem informacji to wszyscy byli tym gównem zachwyceni. Co mi
    odbiło
    żeby jakiegoś piepszone samsunga kupić ?

  • 4. Data: 2010-02-25 12:30:50
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    W dniu 2010-02-25 12:49, bagno pisze:

    > A jak szukałem informacji to wszyscy byli tym gównem zachwyceni. Co mi
    > odbiło
    > żeby jakiegoś piepszone samsunga kupić ?

    Dawniej na samsunga mowilo sie szajsung :)

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 5. Data: 2010-02-25 13:15:26
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "bagno" <b...@o...pl> Odpowiedz na news:hm5o4c$6jf$1@inews.gazeta.pl:

    > Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości

    > A jak szukałem informacji to wszyscy byli tym gównem zachwyceni. Co mi
    > odbiło żeby jakiegoś piepszone samsunga kupić ?

    Może trafiłes na jakiś uszkodzny egzemplarz. Próbowałeś zgłaszać to do
    reklamacji? Mam już drugiego samsunga (ale nie dual sima) i jestem
    b.zadowolony ze swoich telefonów.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 6. Data: 2010-02-25 13:46:41
    Od: uzytkownik <b...@u...go2.pl>

    fakt, telefony beznadziejne, niedopracowane oprogramowanie. Kupiłem
    samsunga S3310 i tego samego dnia został zwrócony. Mimo zalogowania do
    sieci nie sposób było się do niego dodzwonić. Dodatkowo te samsungi mają
    nie do końca spolszczone menu, co w kraju UE jest nie do pomyślenia.
    Pozostałe niedoróbki to m.in niemożliwość usunięcia ostatnio wybieranych
    numerów przy tworzeniu wiadomości sms i mms - totalne dno. Mimo iż
    telefon zablokujemy nawet kodem pin to i tak widać ostatnio otwarty
    ekran menu, widać od kogo wiadomości przyszły i od kogo telefony były.
    Szajs.

  • 7. Data: 2010-02-25 15:30:58
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

    Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 25 luty (czwartek),
    znalazłem donos TW *Valdi*,
    o treści cytowanej poniżej:

    > Wróciłem do poczciwej nokii i się nie denerwuję.

    Nokia z dualem?
    --
    Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
    http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

  • 8. Data: 2010-02-25 15:37:07
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "...:::WISKOLER:::..." news:fmlnyv6nszwj.1uggea7nu37a5.dlg@40tude.net

    > Nokia z dualem?

    nie, bez.

  • 9. Data: 2010-02-25 15:47:16
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

    Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 25 luty (czwartek),
    znalazłem donos TW *Valdi*,
    o treści cytowanej poniżej:

    > nie, bez.

    A już miałem nadzieję.

    Mam na stanie Myphona a zastanawiałem sie nad kupnem takiego szjsunga, ale
    skoro są z nim takie problemy to zostaję przy dwóch nokiach.

  • 10. Data: 2010-02-25 16:35:06
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy> napisał w
    wiadomości news:1h3a5kmgojkd5.8f5drnhyqhbk.dlg@40tude.net...
> [...]
    >
    > Mam na stanie Myphona a zastanawiałem sie nad kupnem takiego szjsunga, ale
    > skoro są z nim takie problemy to zostaję przy dwóch nokiach.

    Jakie problemy ? Ten telefon jest super. I akurat mam jeden całkiem nowy po
    okazyjnej
    cenie do sprzedania !