  • 21. Data: 2011-08-04 10:31:34
    Temat: Re: chińskie kamery cofania - modyfikacja wyłączająca mirror i grid ?
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > - to jest pancernik, na fotkach nie wygląda, ale obudowa to odlew
    > żeliwny/metalowy, całość wielkości tak ... dwie paczki papierosów
    > jedna na drugiej na grubość.

    no wyglada ciekawie ale jak uszczelnienie do dupy to... ;) Albo szybka no
    wlasnie plastikowa i zmetnieje lub sie porysuje na myjni :( W sumie w tej malej
    kamerce tez pewnie taka.

    A jakie ma katy widzenia? Na oko to 170 nie bedzie :(? Ja musze miec malutka,
    taka jest dobra do TIR.

    > Główna zaleta obu - duuże obiektywy i przetworniki, dają radę w
    > ciemnych warunkach.

    Daja rade bo IR pomaga czy daja rade jedynie ze swiatlem odbitym od naszego
    najwiekszego satelity? To mnie ciekawi... nie mam miejsca na IR, zreszta moga
    byc za szyba i to odbije sie fatalnie, te kamerki maja wysoka czulosc same z
    siebie czy wszystko zawdzieczaja IR ?

    > symptomów, licząc na te czipy, i się nie przeliczyłem :)

    a ten moj czip moze ktos zgadnac? Zdjecia podalem, po 10 pinow (pin czy nie
    pin, raczej padow heh) na boku...

    > Brałem z allegro, nie pamiętam sprzedawcy - ale jakiś tani. Dwa razy
    > taniej niż z HK.

    Jakbys mogl odszukac, w mailach chwila a moze pol :) Nie chce wtopic jakby co.

    > Zależy do czego chcesz używać.

    Zasilanie np takiej kamerki, rozne proby. Totalny hobbysta, wzmacniacza audio
    klasy hiper nie bede tym nigdy zasilal.

    > co z tego, jak najpierw rozładujesz kondensatory wyjściowe tym ledem
    > z np 30V do 3V... Albo nie podłączać przy załączonym wyjściu, albo
    > jechać z napięciem od dołu, albo dać opornik.

    No racja, no to napiecie od dolu bede robil.

  • 22. Data: 2011-08-05 13:00:18
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-08-04 12:31, Papkin pisze:
    > no wyglada ciekawie ale jak uszczelnienie do dupy to... ;) Albo szybka
    > no wlasnie plastikowa i zmetnieje lub sie porysuje na myjni :( W sumie w
    > tej malej kamerce tez pewnie taka.
    Szybka jest szklana (przynajmniej organoleptycznie sprawdzając).
    Uszczelnienie jest - ładny silikonowy oring-uszczelka w dołeczku,
    ściskana przy skręcaniu pokryw.

> [...]
    > zreszta moga byc za szyba i to odbije sie fatalnie, te kamerki maja
    > wysoka czulosc same z siebie czy wszystko zawdzieczaja IR ?
    Ta duża - ma prawdziwe 170' i jest dużo bardziej czuła (nawet bez IR) i
    ma mniejsze szumy
    Ta mniejsza - ma 120'

    > a ten moj czip moze ktos zgadnac? Zdjecia podalem, po 10 pinow (pin czy
    > nie pin, raczej padow heh) na boku...
    Skoro brak widocznej zewnętrznej pamięci eeprom to raczej przewalone.

    http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=5553485

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 23. Data: 2015-06-22 12:26:40
    Od: a...@g...com

    W dniu sobota, 11 czerwca 2011 23:17:27 UTC+2 użytkownik BartekK napisał:
    > Czy ktoś wykonywał udaną modyfikację jakiejś chińskiej uniwersalnej
    > kamerki cofania "rear view camera" "parking camera" itd coś jak:
    > http://www.dealextreme.com/p/ir-night-vision-embedde
    d-parking-video-camera-with-matching-drill-bit-dc-12
    v-ntsc-16876
    > http://www.dealextreme.com/p/e350-vehicle-rear-sight
    -waterproof-video-camera-with-7-led-night-vision-dc-
    12v-ntsc-50612
> [...]
    >
    > Potrzebuję kamery:
    > - małej (typowa przemysłówka odpada)
    > - wodoodpornej/kroploszczelnej (przynajmniej od strony soczewki)
    > - o jak najszerszym kącie widzenia (chętnie 170', rybie oko, judasz z
    > drzwi itp)
    > - kolorowej, ale koniecznie w systemie NTSC
    > - dobrze by była "0lux" z diodami wbudowanymi, ale obejdzie się
    > (najwyżej dodam oświetlacz zewnętrzny)
    > ... więc najbardziej by się nadała jakaś "kamera cofania" przewidziana
    > do zamontowania w zderzak, gdyby nie to że przeważnie dają na obrazie
    > jakąś siatkę bez sensu, i obraz lustrzanie odbity.

    173

    Mam taką kamerkę, co prawda w ramce tablicy rejestracyjnej ale można wymontować sam
    moduł. Dostępne są wersje w PAL i NTSC. Można wyłączyć linie parkingowe i można
    wyłączyć mirror. Wbudowane diody podczerwieni.
    Link do przedmiotu:
    http://expert.istore.pl/pl/kamera-cofania-w-ramce-ta
    blicy-rejestracyjnej-na-przod-lub-tyl-wbudowane-oswi
    etlenie-led.html