eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikachińskie kamery cofania - modyfikacja wyłączająca mirror i grid ? › Re: chińskie kamery cofania - modyfikacja wyłączająca mirror i grid ?
    From: BartekK <s...@N...org>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: chińskie kamery cofania - modyfikacja wyłączająca mirror i grid ?
    Date: Fri, 05 Aug 2011 15:00:18 +0200

    W dniu 2011-08-04 12:31, Papkin pisze:
    > no wyglada ciekawie ale jak uszczelnienie do dupy to... ;) Albo szybka
    > no wlasnie plastikowa i zmetnieje lub sie porysuje na myjni :( W sumie w
    > tej malej kamerce tez pewnie taka.
    Szybka jest szklana (przynajmniej organoleptycznie sprawdzając).
    Uszczelnienie jest - ładny silikonowy oring-uszczelka w dołeczku,
    ściskana przy skręcaniu pokryw.

    > A jakie ma katy widzenia? Na oko to 170 nie bedzie :(? Ja musze miec
    > malutka, taka jest dobra do TIR.
    > Daja rade bo IR pomaga czy daja rade jedynie ze swiatlem odbitym od
    > naszego najwiekszego satelity? To mnie ciekawi... nie mam miejsca na IR,
    > zreszta moga byc za szyba i to odbije sie fatalnie, te kamerki maja
    > wysoka czulosc same z siebie czy wszystko zawdzieczaja IR ?
    Ta duża - ma prawdziwe 170' i jest dużo bardziej czuła (nawet bez IR) i
    ma mniejsze szumy
    Ta mniejsza - ma 120'

    > a ten moj czip moze ktos zgadnac? Zdjecia podalem, po 10 pinow (pin czy
    > nie pin, raczej padow heh) na boku...
    Skoro brak widocznej zewnętrznej pamięci eeprom to raczej przewalone.

    http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=5553485

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173