  • 11. Data: 2014-06-14 16:01:41
    Temat: Re: ceny ON
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 14 czerwca 2014 15:27:48 UTC+2 użytkownik Dariusz K. Ładziak napisał:
> [...]
    albo ileśtam benzyny albo z tej samej ilości ropy dwa razy więcej napędu niż benzyny.
    Jak widać po dzisiejszych cenach komuna kłamała i dotowała olej napędowy.

    > Nie, Kogutku - tym razem nie kłamała tylko ty znów nie rozumiesz tematu...
    >

    > Z tony ropy można zrobić pewną ilość benzyny destylowanej i znacznie
    >
    > więcej destylowanego oleju napędowego - w technologii prostej i taniej,
    >
    > lub tez część frakcji ciężkich (tak właśnie z zakresu ON) poddać
    >
    > krakingowi i uzyskać z nich benzynę - ale to niestety dodatkowe procesy
    >
    > i dodatkowe koszty... A jak brakowało wszystkiego to starano się jak
    >
    > najlepiej wykorzystać to co było - i rezygnacja z krakingu była jak

> [...]

    I dizel jak pojedzie na oleju rzepakowym to nie pojedzie na oleju napędowym zrobionym
    w technologii prostej?

  • 12. Data: 2014-06-14 16:07:14
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-06-14 09:51, J.F. wrote:
    > ceny ON opadaja i opadaja, i juz sporo tanszy od benzyny.

    Ważne że przy tym trendzie gaz za chwile spadnie poniżej 2zł :D Kto by
    się tam olejem przejmował :D

  • 13. Data: 2014-06-14 16:17:10
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    .net...

    > Ale mi bardziej chodzi o odwrocenie proporcji - przez ostatnie lata ON
    > mial cene benzyny lub nawet wyzsza, a teraz nizsza - co sie stalo ?

    4980,_Wprost___Mamy_tasmy_kompromitujace_rzad_Tuska_
    _Sienkiewicz.html?utm_source=RSS&utm_medium=RSS&utm_
    campaign=10199882

    Rotszyldowi jaja urwali i teraz trzeba jakoś lud udobruchać. Najłatwiej
    obniżkami.

  • 14. Data: 2014-06-14 16:42:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Jun 2014 14:46:15 +0200, Artur Miller napisał(a):

    > w Iraku znów się leją, więc po 6 zaraz może być

    Ale zamieszki w Iraku wplywaja na ceny obu paliw tak samo.

    J.

  • 15. Data: 2014-06-14 17:14:27
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > przecież Prezes mówił, że bedzie po 6 :)

    No i mial racje :)

  • 16. Data: 2014-06-14 18:14:20
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Ważne że przy tym trendzie gaz za chwile spadnie poniżej 2zł :D Kto by się
    > tam olejem przejmował :D
    Jest tylko jeden problem - jedynie taki maleńki 72 litrowy zbiornik...
    Do dziś sobie nie mogę podarować, jak ja mogłem ponad 150 tyś zrobić na Pb,
    "bo plastikowy kolektor"...
    Jak sobie przypomnę te wizyty na stacji za 250-300zł jednorazowo...
    A obecnie +/- 130-150zł
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 17. Data: 2014-06-14 18:21:07
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-06-14 18:14, WOJO wrote:
    > Do dziś sobie nie mogę podarować, jak ja mogłem ponad 150 tyś zrobić na
    > Pb, "bo plastikowy kolektor"...

    Bo trzeba było bać pancerny samochód jak Lanos gdzie gaz w kolektor
    często wybuchał i co najwyzej przechnie padali/uciekali a silnik nic.
    Solidna koreańska technologia a nie współczesny plastik.

  • 18. Data: 2014-06-14 19:50:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:539c4cd6$0$2165$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Takim to dobrze... A najgorzej maja ci z Płocka, Gdańska, Jasła...

    Wczoraj pod Kamieniem Pomorskim tankowałem benzynę za 5,51

  • 19. Data: 2014-06-14 20:39:39
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 14 Jun 2014 11:37:23 +0000 (UTC), masti

    > przecież Prezes mówił, że bedzie po 6 :)

    Ło, byli tu i tacy, co wietrzyli po 10.

    --
    Pozdor Myjk

  • 20. Data: 2014-06-15 21:42:43
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 14 Jun 2014 11:11:20 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Pod Zgorzelcem juz po 4.99, we wrocku wczoraj 5.01.

    Pod Świeckiem 5,79 (!), Star (czyli Orlen) w Berlinie - 1,29 EUR.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280