  • 1. Data: 2014-06-14 11:51:23
    Temat: Re: sms
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 14.06.14 12:07, (Tom N) pisze:

    > Trolujesz jak zwykle, ani słowa nie ma o WYSYŁANIU...

    TROLL - TROLLUJE - TROLLOWANIE. To tak ku pamięci.

    --
    collie

  • 2. Data: 2014-06-14 11:51:57
    Temat: sms
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Nowa technika, nowe mozliwosci

    http://www.tvp.info/15567297/wstrzasajaca-kampania-p
    rzeciw-wysylaniu-sms-za-kolkiem-zobacz-wideo
    "Akcja przeprowadzana jest w kinach, przed właściwym seansem, puszcza
    się film nagrany na potrzeby kampanii przez producenta aut.
    Jest to widok na drogę z punktu widzenia kierowcy - zgromadzeni ludzie
    mogą poczuć się, jakby sami prowadzili auto.

    W tle gra muzyka, droga jest prosta, a krajobraz niezwykle malowniczy.
    Wszystko wydaje się bardzo piękne. W pewnej chwili wszyscy zgromadzeni
    na sali ludzie dostają wiadomość SMS - to celowy zabieg przeprowadzony
    przez obecnego w kinie informatyka.

    Większość ludzi sięga po telefon, by odczytać wiadomość i nagle... aktor
    kończy swoją podróż na jednym z drzew. W kinie zapada absolutna cisza,
    a widzowie są informowani, że wyświetlane im wideo jest częścią
    kampanii, która ma uświadomić, jak bardzo duże niebezpieczeństwo
    niesie ze sobą wysyłanie wiadomości SMS podczas prowadzenia auta.

    J.

  • 3. Data: 2014-06-14 12:07:24
    Od: <6...@7...120724.invalid> (Tom N)

    J.F. w

    > Nowa technika, nowe mozliwosci

    > http://www.tvp.info/15567297/wstrzasajaca-kampania-p
    rzeciw-wysylaniu-sms-za-kolkiem-zobacz-wideo
    [...]

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2014-06-14 12:22:31
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-06-14 12:07, (Tom N) pisze:
    > J.F. w

    rzeciw-wysylaniu-sms-za-kolkiem-zobacz-wideo
    > [...]
    >
    > Trolujesz jak zwykle, ani słowa nie ma o WYSYŁANIU...

    Das auto;] J.F to ty dla VAG pracujesz:)

  • 5. Data: 2014-06-14 14:05:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 14 Jun 2014 11:51:57 +0200, J.F.

    > Większość ludzi sięga po telefon, by odczytać wiadomość i nagle

    Skoro nie prowadzi pojazdu tylko ogląda jak ktoś go prowadzi, to sięga po
    telefon.

    "Akcja" trafi do tych, co potrafią zrozumieć to bez "akcji".
    Reszta nie zrozumie, podobnie jak sama z siebie nie zrozumie. :P

    Ogólnie, dobra reklama jak widać, bo niektórzy nawet powielają tę reklamę z
    własnej nieprzymuszonej woli. heheh

    --
    Pozdor Myjk

  • 6. Data: 2014-06-14 14:38:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-06-14 11:51, J.F. wrote:

> [...]
    > kampanii, która ma uświadomić, jak bardzo duże niebezpieczeństwo
    > niesie ze sobą wysyłanie wiadomości SMS podczas prowadzenia auta.

    Tak się zastanawiam, skąd znali numery? Trzeba podać w czasie
    rezerwacji? Właściciele sami się podzielili bo jakiś konkurs? No i ja
    jak wchodzę do kina to wyciszam komórkę:P

    Shrek.

  • 7. Data: 2014-06-14 14:58:55
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 14 czerwca 2014 14:38:11 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    > Tak się zastanawiam, skąd znali numery? Trzeba podać w czasie
    >
    > rezerwacji? Właściciele sami się podzielili bo jakiś konkurs? No i ja
    >
    > jak wchodzę do kina to wyciszam komórkę:P
    >

    > Shrek.

    Ludzie w kinie to statyści. Numery telefonów ma agencja która ich zatrudnia. Cała
    akcja jest wyreżyserowana. Było kilka powtórzeń. Filmowali kilkoma kamerami
    jednocześnie i wybrali najlepsze ujęcia Magia kina to się nazywa. Czasami widzę jak
    ludzie reagują jak dzwoni telefon. Ustawiona sytuacja jaka była w kinie jest bardzo
    prawdopodobna w realu. W` reklamie 10 mniej ratuje życie nie przejechali faceta a
    wyglądało jak by przejechali.

  • 8. Data: 2014-06-14 15:27:22
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 14/06/2014 13:38, Shrek wrote:

    > Tak się zastanawiam, skąd znali numery? Trzeba podać w czasie
    > rezerwacji? Właściciele sami się podzielili bo jakiś konkurs? No i ja
    > jak wchodzę do kina to wyciszam komórkę:P

    Nie musieli. Wystarczy, że wszystkie tel. zalogowane były do
    kontrolowanego przez nich BTSa. No ale to temat na inną grupę.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 9. Data: 2014-06-14 16:07:00
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 14 czerwca 2014 15:27:22 UTC+2 użytkownik Michal Lukasik napisał:

    > Nie musieli. Wystarczy, �e wszystkie tel. zalogowane by�y do
    >
    > kontrolowanego przez nich BTSa. No ale to temat na innďż˝ grupďż˝.
    >
    > --
    >
    > _____ __________________________
    >
    > \` Y (__) __\` | | | '/
    >
    > T | | | | \__T = | ! T UIN 53883184 GG#1902559
    >
    > |__|_|__|__|_____|__|__|_____| _ l @ t l e n . p l

    Masz rację ze Twój temat jest na inną grupę. Filmik jest wyreżyserowany od początku
    do końca. Reakcje ludzi też. Zachowują się tak jak im ten co płaci kazał. To że
    słyszysz że dzwonią telefony nie znaczy że dzwoniły na sali kinowej.

  • 10. Data: 2014-06-14 16:57:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Jun 2014 12:07:24 +0200, Tom N napisał(a):
    > J.F. w
    rzeciw-wysylaniu-sms-za-kolkiem-zobacz-wideo
    > [...]
    >
    > Trolujesz jak zwykle, ani słowa nie ma o WYSYŁANIU...

    Pismaki jak to pismaki - wszystko pomyla.
    Ale czytanie tez uciazliwe, a kto wie - moze w tym odebranym bylo
    "odpisz tak i wygraj nagrode"

    J.