  • 51. Data: 2007-01-07 09:00:49
    Temat: Re: cd GTS - odpowiedź z BOK
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Wlochaty" <i...@v...pl> writes:

    > ze co?

    Że to. A ty co myślałeś? Jedno- i kilkurodzinna zabudowa na Saskiej
    Kępie. Z Trasy Łazienkowskiej widać. Może gdyby _wszyscy_ naraz
    chcieli kablówkę, to ktoś by się pofatygował. Ale dwóch sąsiadów ma
    tvsat, sąsiadce staruszce wystarcza odbiór z Pałacu Kultury, jedno
    mieszkanie stoi puste. Z właścicielem jednego mieszkania w takim
    domu nikt nawet nie chce rozmawiać.

    MJ

  • 52. Data: 2007-01-07 11:47:47
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

> [...]
    > tvsat, sąsiadce staruszce wystarcza odbiór z Pałacu Kultury, jedno
    > mieszkanie stoi puste. Z właścicielem jednego mieszkania w takim

    Nie wiem czy sie dobrze rozumiemy, ale u mnie na Targowku Aster oferuje
    3play, Zacisze, Bródno.
    Na Jelonkach tez dziala Aster, na Kole(Wola) brat ma Chello. To troche
    wiecej niz 3.5km od Pałacu Kultury ;/

    Wlochaty

  • 53. Data: 2007-01-07 11:55:34
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Wlochaty" <i...@v...pl> writes:

    > Nie wiem czy sie dobrze rozumiemy, ale u mnie na Targowku Aster oferuje

    Chyba nie calkiem.

    > 3play, Zacisze, Bródno.
    > Na Jelonkach tez dziala Aster, na Kole(Wola) brat ma Chello. To troche
    > wiecej niz 3.5km od Pałacu Kultury ;/

    Co mnie obchodzi Targowek? Kabaty tez sa dalej i co z tego?

    Ja tylko podaje przyklad, ze w samiutenkim srodku miasta sa miejsca,
    gdzie jedynym kablem jest TPSA i tak juz chyba zostanie na zawsze.

    MJ

  • 54. Data: 2007-01-07 14:04:09
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> wrote:

    > Niebawem.

    Tak, tak.
    Oczywiscie.

    > Tam gdzie jest neo+/dsl jest albo za chwilkę będzie Netia. Proste.

    No patrz.
    A mi powiedzieli ostatnio, ze 10km od Wawy 'realnie moze w 2008 roku'.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 55. Data: 2007-01-07 16:03:46
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Sun, 7 Jan 2007 14:04:09 +0000 (UTC) I had a dream that Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> wrote:
    >No patrz.
    >A mi powiedzieli ostatnio, ze 10km od Wawy 'realnie moze w 2008 roku'.

    Rozróżnij budowę własnej infrastruktury Netii od wykorzystywania drutów
    TPSA.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 56. Data: 2007-01-07 16:11:05
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Michal Jankowski wrote:

> [...]
    >
    > Ja tylko podaje przyklad, ze w samiutenkim srodku miasta sa miejsca,
    > gdzie jedynym kablem jest TPSA i tak juz chyba zostanie na zawsze.

    TPSA wg. stanowiska KRRIT (wydanego zresztą na wniosek TPSA) to teraz
    też już jest kablówka :)
    Więc jesteś w zasięgu kablówki.

  • 57. Data: 2007-01-07 19:23:20
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl> writes:

    > TPSA wg. stanowiska KRRIT (wydanego zresztą na wniosek TPSA) to
    > teraz też już jest kablówka :) Więc jesteś w zasięgu kablówki.

    Hehe. I co, żeby mieć tę telewizję od tpsa, to trzeba najpierw
    zapłacić za:
    1. linię telefoniczną
    2. neostradę
    3. liveboxa
    4. dekoder
    5. ...

    Świetna propozycja dla kogoś, kogo internet nie interesuje i kto nawet
    komputera nie ma 8-).

    MJ

  • 58. Data: 2007-01-07 22:09:00
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Grzegorz Janoszka <G...@s...janoszka.pl> wrote:

    > Rozróżnij budowę własnej infrastruktury Netii od wykorzystywania drutów
    > TPSA.

    I co im dadzą te druty TPSA?
    Poprowadzą mi ADSL-a na Piękną, czy gdzie tam?
    Uwolnienie ostaniej mili nie oznacza chyba, że TPSA im odda miejsce w
    urządzeniu na swojej centrali? :-)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 59. Data: 2007-01-07 22:09:25
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Sun, 07 Jan 2007 20:23:20 +0100, Michal Jankowski wrote:

    > Świetna propozycja dla kogoś, kogo internet nie interesuje i kto nawet
    > komputera nie ma

    i jeszcze trzeba byc niedaleko wyniesienia bo telewizja wymaga troche
    wiekszej predkosc jak neostrada na godziny :P

    Pytanie do praktykow w/w uslugi:

    Czy Wideostrada chodzi po ADSL czy wymaga ADSL2 bo jak odtwarzam
    cos nagrywane karta DVB to mplayer zeznaje cos w rodzaju:

    MPEG-PS file format detected.
    VIDEO: MPEG2 720x576 (aspect 2) 25.000 fps 4150.0 kbps (518.8 kbyte/s)

    --
    futszaK
    0601061867

  • 60. Data: 2007-01-07 23:10:33
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Sun, 7 Jan 2007 22:09:00 +0000 (UTC) I had a dream that Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> wrote:
    >I co im dadzą te druty TPSA?
    >Poprowadzą mi ADSL-a na Piękną, czy gdzie tam?
    >Uwolnienie ostaniej mili nie oznacza chyba, że TPSA im odda miejsce w
    >urządzeniu na swojej centrali? :-)

    Oznacza to, tyle że nie w swoim urządzeniu. Hint:

    http://di24.pl/15526,1.html

    --
    Grzegorz Janoszka