  • 41. Data: 2007-01-06 10:15:55
    Temat: Re: cd GTS - odpowiedź z BOK
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@n...in.poland> napisał w wiadomości
    news:pan.2007.01.06.10.01.38.335138@nowhere.in.polan
    d...
    > To juz zalezy czego potrzebujesz. Przeciez nikt Cie nie zmusza do
    > korzystania z tej oferty.

    Nie dyskutuje w kontekscie moich potrzeb, tylko konkurencyjnej oferty do
    iDSL, bo chyba tak bylo postawione pytanie...

    Wlochaty

  • 42. Data: 2007-01-06 10:21:16
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Sat, 06 Jan 2007 11:08:50 +0100, Slawomir Tobis wrote:

    > Neostrada to jest ADSL ;-)

    ale ADSL to juz niekoniecznie Neostrada :P

    --
    futszaK
    0601061867

  • 43. Data: 2007-01-06 10:35:23
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Wlochaty" <i...@v...pl> writes:

    > Użytkownik "Andrzej" <a...@n...in.poland> napisał w wiadomości
    d...

    > Czlowieku, ale Neostrada to jest oferta dla domostw, a GTS probuje wciskac
    > to samo firmom. Dla mnie ten DSL by GTS to porazka...

    Tepsiany internetdsl ma przynajmniej upload do 512k.
    Ale mnie nawet nie o to chodzi, pytam o rozwiazania z dolnej półki...

    A zatem szukamy dalej. Czy istnieje oferta ze:
    1. stalym IP
    2. bez limitow (na transfer, na liczbę komputerów, na cokolwiek)
    3. dostepna dla osob fizycznych?

    MJ

  • 44. Data: 2007-01-06 11:25:09
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
    > A zatem szukamy dalej. Czy istnieje oferta ze:
    > 1. stalym IP

    A czy w czasach dobrze rozwinietych VPNow, IPSecow, to ono jest tak
    bardzo niezbedne?

    --
    ŁT

  • 45. Data: 2007-01-06 11:37:23
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net> writes:

    > A czy w czasach dobrze rozwinietych VPNow, IPSecow, to ono jest tak
    > bardzo niezbedne?

    Tak bardzo bardzo to może nie. Ale znane mi VPN-y mają jednak sporo
    ograniczeń.

    MJ

  • 46. Data: 2007-01-06 19:13:41
    Od: Marcin Gondek <d...@e...net>

    Michal Jankowski napisał(a):

> [...]
    > 1. stalym IP
    > 2. bez limitow (na transfer, na liczbę komputerów, na cokolwiek)

    AsterCity?
    Niestety nie wszędzie.

    --
    Marcin Gondek / Drixter
    http://drixter.e-utp.net

  • 47. Data: 2007-01-06 20:15:13
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Sat, 06 Jan 2007 20:13:41 +0100, Marcin Gondek wrote:

    > AsterCity?
    > Niestety nie wszędzie.

    a w skali kraju mozna powiedziec nawet ze praktycznie nigdzie :(

  • 48. Data: 2007-01-06 20:25:21
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    futszaK napisał(a):

    > a w skali kraju mozna powiedziec nawet ze praktycznie nigdzie :(

    W skali kraju rozumianej demograficznie, Aster ma większy zasięg niż
    Netia i Dialog razem wzięte :-)

    M.

  • 49. Data: 2007-01-06 21:07:14
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> writes:

    > W skali kraju rozumianej demograficznie, Aster ma większy zasięg niż
    > Netia i Dialog razem wzięte :-)

    Na razie w odlgłości 3.5 km od Pałacu Kultury nie ma możliwości
    założenia _jakiejkolwiek_ kablówki, więc o czym my mówimy?

    MJ

  • 50. Data: 2007-01-06 22:58:18
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    > Na razie w odlgłości 3.5 km od Pałacu Kultury nie ma możliwości
    > założenia _jakiejkolwiek_ kablówki, więc o czym my mówimy?

    ze co?

    W.