    From: g...@g...com
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: canon d350
    Date: Thu, 21 May 2009 23:49:54 -0700 (PDT)

    On 21 Maj, 22:51, Mateusz <m...@v...pl> wrote:
    > witam,
    >
    > do tej pory mialem stycznosc wlasciwie tylko z kompaktami. ale tak sobie
    > pomyslalem - lato idzie, trzeba poznac cos nowego. czy jak kupie sobie
    > canona d350 to wystarczy dla poczatkujacego, niezbyt wymagajacego
    > hobbysty aby poznac co to jest lustrzanka i czy mnie sie podobaja
    > lustrzanki ogolnie?
    >
    > pzdr
    > ja

    Witam,

    A ja moge Ci sprzedac 350d.
    Uzywalem 350d do zdjec reportazowych przez kilka lat i bylem
    zadowolony. Jego glowna slabosc to malo pewnie dzialajacy AF.
    Moj egzemplarz byl regulowany w serwisie. Przy innym szkle musialbyc
    procedure pewnie powtorzyc.
    Ale ten model tak mial.
    W zestawie mam battery grip - moim zdaniem koniecznosc do tej malej
    puszczki. Calosc stanowi fajny zestaw.

    Gdybys mial pytania, daj znac.

    Pozdrawiam

    Michal