  • 11. Data: 2009-07-22 18:39:55
    Temat: Re: canon 450d vs nikon D5000
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 22 Jul., 20:26, "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> wrote:

    > A po czym wnosisz, ze wlasnie tak mysle?

    po tym co napisales w uzasadnieniu.

    uzasadniles w ten sposob , " ze gdyby byla fenomenalna to juz w aps-c
    byloby 24mpx"

    - pewnego dnia bedzie w aps -c 24 mpx a nawet wiecej - czy wtedy okaze
    sie matryca 500d /50d fenomenalna ?

  • 12. Data: 2009-07-22 18:48:42
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > po tym co napisales w uzasadnieniu.
    > uzasadniles w ten sposob , " ze gdyby byla fenomenalna to juz w aps-c
    > byloby 24mpx"

    To skrot myslowy oznaczajacy, ze tak gesto upchana matryca (15 MP w
    APS-C), nie jest fenomenalna. :) Ta matryca niewiele sie rozni od swoich
    najblizszych przodkow. W zasadzie jedyna roznica, to wlasnie upchane 15
    MP. Wiec jesli napisales, ze ta matryca jest fenomenalna, to wnioskuje
    ze chodzi Ci o te ilosc MP. Tak wiec jesli 15 MP czyni ja fenomenalna,
    to donosze Tobie, ze gdyby ilosc MP miala wplyw na "fenomenalnosc", to
    juz dawno bylyby matryce w rozmiarze APS-C i 24 MP. :D
    Tera kapewu?

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 13. Data: 2009-07-22 18:52:20
    Od: XX YY <j...@u...at>

> [...]
    > APS-C), nie jest fenomenalna. :) Ta matryca niewiele sie rozni od swoich
    > najblizszych przodkow. W zasadzie jedyna roznica, to wlasnie upchane 15

    jesli sadzisz , ze to jest jedyna roznica to sie najpierw moze
    przygotuj do dyskusji merytorycznej , poczytaj troche w sieci n.t.
    powierzchni tej matrycy.

    a potem podyskutujemy .

  • 14. Data: 2009-07-22 19:11:00
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    XX YY pisze:
    > jesli sadzisz , ze to jest jedyna roznica to sie najpierw moze
    > przygotuj do dyskusji merytorycznej , poczytaj troche w sieci n.t.
    > powierzchni tej matrycy.

    Dobrze, dobrze... A teraz udowodnij mi (merytorycznie skoro tak chcesz,
    i oczywiscie praktycznie), ze ta "powierzchnia" nie dosc, ze
    rekompensuje to jeszcze nadrabia w jakosci sygnalu straty spowodowane
    gestoscia upchanych na niej fotodiod -- chociazby w porownaniu do matryc
    o gestosci 10 MP. :)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat