  • 1. Data: 2013-12-04 19:31:42
    Temat: budzik a wyłączony telefon
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W których telefonach budzik uruchamia się gdy telefon jest wyłączony?
    Wiem, że uruchamia się w klasykach Nokii. Czy w smartfonach Asha lub
    Lumia także?
    Wiem, że nie działa to w telefonach i smartfonach Samsunga.
    A jak jest w LG, HTC Desire albo Sony?
    S.

  • 2. Data: 2013-12-04 19:40:24
    Temat: Re: budzik a wyłączony telefon
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 04-12-2013 19:31, Skylla pisze:
> [...]
    > Lumia także?
    > Wiem, że nie działa to w telefonach i smartfonach Samsunga.

    W Sony (Xperia) nie.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 3. Data: 2013-12-04 21:59:04
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-12-04 19:31, Skylla pisze:
> [...]
    > smartfonach Asha lub Lumia także? Wiem, że nie działa to w telefonach
    > i smartfonach Samsunga. A jak jest w LG, HTC Desire albo Sony? S.

    HTC Desire tez nie. Chyba że coś w opcjach jest czego nie znalazłem lub
    w opcjach Timely bo takiego budzika używam.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 4. Data: 2013-12-04 22:21:50
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-12-04 19:31, Skylla wrote:
> [...]
    > Lumia także?
    > Wiem, że nie działa to w telefonach i smartfonach Samsunga.

    Ostatnio zaskoczyl mnie tym Samsung wlasnie.
    Stary model - U600, pomimo, ze wylaczony uruchomil ustawiony wczesniej
    alarm.

  • 5. Data: 2013-12-04 22:28:46
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2013-12-04 18:31, Skylla <s...@n...op.pl> wrote:
> [...]
    > Lumia także?
    > Wiem, że nie działa to w telefonach i smartfonach Samsunga.

    W SE K800i, K750i, K550i działa. Nowszych nie miałem w rękach.

  • 6. Data: 2013-12-04 22:48:22
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

> [...]
    > Lumia także?
    > Wiem, że nie działa to w telefonach i smartfonach Samsunga.

    W siemensie s55 tak!!!!!! od paru lat, taki "budzik" włącza mi
    ogrzewanie w lokalu w którym pracuje :)
    W SE arc, sgs2, niestety nie działa.

    ToMasz

  • 7. Data: 2013-12-04 23:10:05
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2013-12-04 22:28, Przyjazny pisze:

    > W SE K800i, K750i, K550i działa. Nowszych nie miałem w rękach.

    W SE C902 i Elm też działa.

    T.

  • 8. Data: 2013-12-04 23:37:29
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Skylla" napisał:

    > W których telefonach budzik uruchamia się gdy telefon jest wyłączony?
    > [...]
    > Wiem, że nie działa to w telefonach i smartfonach Samsunga.

    Dobrze, że moje Samsungi o tym nie wiedzą ;-)
    Działa zarówno w bezsystemowym F480 jak i w badzianym Wave 723.

    JoteR

  • 9. Data: 2013-12-04 23:49:11
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > Dobrze, że moje Samsungi o tym nie wiedzą ;-)
    > Działa zarówno w bezsystemowym F480 jak i w badzianym Wave 723.

    Może są wyjątki, ale w większości nie działa.

  • 10. Data: 2013-12-05 00:10:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Skylla pisze tak:

    > W których telefonach budzik uruchamia się gdy telefon jest
    > wyłączony? Wiem, że nie działa to w telefonach i smartfonach
    > Samsunga.

    nieprawda, w SGH-J200 działa

    --
    Piter