  • 1. Data: 2013-12-03 17:27:30
    Temat: MMSy - tanio i duzo - szukam
    Od: "Tomaszek" <w...@b...o_n_e.t.pl>

    Hej

    Bede wysylal okolo 1000 mmsów / miesiac
    Bez dzwonienia internetu i smsow itd
    Przegladam oferty operatorow i nie widze nic ciekawego dla mnie.
    Slyszal ktos o nielimitowanych mmsach albo paczkach mmsow?
    Jakchetniej oferta na karte

    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2013-12-08 23:57:50
    Temat: Re: MMSy - tanio i duzo - szukam
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Tomaszek" <w...@b...o_n_e.t.pl> wrote in message
> [...]
    > Przegladam oferty operatorow i nie widze nic ciekawego dla mnie.
    > Slyszal ktos o nielimitowanych mmsach albo paczkach mmsow?

    pakietow od dawna nie widzialem, raczej zostaly wygryzione przez emaile
    poszukaj dobrze dzialajacej bramki mms i poprostu wykup pakiet internetowy

    --
    http://db.org.pl/

  • 3. Data: 2013-12-10 13:23:55
    Od: komar <k...@1...cc>

    On 03.12.2013 17:27, Tomaszek wrote:
> [...]
    > Przegladam oferty operatorow i nie widze nic ciekawego dla mnie.
    > Slyszal ktos o nielimitowanych mmsach albo paczkach mmsow?

    Przecież zwykły prepaid Play z opcją Formuła Mini-Max na Kartę ma to w
    standardzie i bez konieczności wykupywania jakichkolwiek pakietów. Można
    słać z 9zł/mies. do woli, oczywiście mając na uwadze regulamin.