  • 1. Data: 2013-12-04 07:03:27
    Temat: Przenoszenie numeru z Tak Tak Fon.
    Od: ZS <a...@w...pl>

    Czy ktoś przenosił numer z fona do innej sieci? Czy trzeba miesiąc
    czekać ponieważ to postpaid? Ja jeden numer przeniosłem z dnia na dzień
    bo kazałem dać na dzień następny. Jak chciałem przenieść numer z Fon na
    normalny Tak tak to kazali czekać miesiąc. Ja natomiast od razu
    poszedłem do Play i przeniosłem. Miesiąc minął i nic nie przyszło, żeby
    była jakaś kara. Miesiąc minął i nic nie przyszło wiec mam nadzieję ze
    nie przyjdzie jakaś kara. Oczywiście w fonie byłem już na nieokreślony czas.
    Czy ktoś tak przenosił? Chcę jeszcze 2 numery tak przenieść:)

  • 2. Data: 2013-12-04 08:54:28
    Temat: Re: Przenoszenie numeru z Tak Tak Fon.
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-04 07:03, ZS pisze:
    > Czy ktoś przenosił numer z fona do innej sieci?

    Tak.

    > Czy trzeba miesiąc czekać ponieważ to postpaid?

    Wygląda na to, że od humoru operatora, czyli T-Mobile.

    > Ja jeden numer przeniosłem z dnia na dzień
    > bo kazałem dać na dzień następny.

    Tak to mi się jeszcze nie udało i pewnie się nie uda, ponieważ
    już nie mam(y) niczego w taryfie z tematu :)

> [...]
    > była jakaś kara. Miesiąc minął i nic nie przyszło wiec mam nadzieję ze
    > nie przyjdzie jakaś kara. Oczywiście w fonie byłem już na nieokreślony

    Sprawa jest ciekawa - na jeden z Tak Tak Fon (przeniesienie do Play)
    czekałem dość długo (prawie 2 miesiące - nie wiem czemu), jak
    przenosiłem drugi i chciałem z dnia na dzień (termin dawano minął) to
    nagle się okazało że tak nie można, bo to oferta abonamentowa(mix), po
    zmianie trybu przeniesienia trwało z tydzień. Tak to mniej więcej
    wyglądało :)

  • 3. Data: 2013-12-04 11:23:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    >Wygląda na to, że od humoru operatora, czyli T-Mobile.

    >Tak to mi się jeszcze nie udało i pewnie się nie uda, ponieważ
    >już nie mam(y) niczego w taryfie z tematu :)

    Aha, czyli jak pisalem ze sie Nju opierdala i przenosi powoli, to sie
    klociles dla samego klocenia.

    (T-mobile nie winie, oddali by numer chyba szybko, moze nie w jeden
    dzien, ale w 2-3 raczej tak).

    J.

  • 4. Data: 2013-12-04 12:41:09
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-04 11:23, J.F pisze:

    > Aha, czyli jak pisalem ze sie Nju opierdala i przenosi powoli, to sie
    > klociles dla samego klocenia.

    LOL - po pierwsze się nie kłóciłem, tylko starałem się dociec co
    nakombinowałeś, że tak ci świetnie wyszło. No i wyszło szydło z wora.
    A numer dalej nie przeniesiony :P
    No chyba, że już Ci się udało :>

    > (T-mobile nie winie, oddali by numer chyba szybko, moze nie w jeden
    > dzien, ale w 2-3 raczej tak).

    T-mobile zdezaktywowało kartę zgodnie z Twoją dyspozycją, a problemy
    z przeniesieniem to Twoja wina, a nie operatora, który zgodnie
    z regulaminem/umową zrobił co miał zrobić. Na drugi raz tak nie
    kombinuj:P

  • 5. Data: 2013-12-04 15:42:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >LOL - po pierwsze się nie kłóciłem, tylko starałem się dociec co
    >nakombinowałeś, że tak ci świetnie wyszło. No i wyszło szydło z wora.
    >A numer dalej nie przeniesiony :P
    >No chyba, że już Ci się udało :>

    Dalej. Powstrzymalem sie od zdecydowanych dzialan, bo mowiliscie ze te
    Vikingi zaskocza oferta.
    A oni tez - start 4 grudnia, a dzis o 0:01 strona ciagle "czekaj".
    Dzis rano tez.
    Ale mam wielka ochote pokazac Orange ze tak to sie klienta nie
    obsluguje :-)

    >T-mobile zdezaktywowało kartę zgodnie z Twoją dyspozycją, a problemy
    >z przeniesieniem to Twoja wina, a nie operatora, który zgodnie
    >z regulaminem/umową zrobił co miał zrobić.

    Przeciez nie narzekam na T-mobile, tylko na Nju.
    Operator moze robil zgodnie z regulaminem, ale powinien byl to zrobic
    szybko, a nie rozwlec na dwa tygodnie.

    >Na drugi raz tak nie kombinuj :P

    Kurde, wszystko zgodnie z regulami sztuki, tylko troche za pozno :-P

    J.

  • 6. Data: 2013-12-04 16:58:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-04 15:42, J.F pisze:

    > Dalej. Powstrzymalem sie od zdecydowanych dzialan, bo mowiliscie ze te
    > Vikingi zaskocza oferta.

    Ja nic nie "mówiliście".

    > A oni tez - start 4 grudnia, a dzis o 0:01 strona ciagle "czekaj".
    > Dzis rano tez.
    > Ale mam wielka ochote pokazac Orange ze tak to sie klienta nie obsluguje
    > :-)

    Znaczy będzie ciąg dalszy o zdecydowanym przenoszeniu numeru w pięciu
    odsłonach i niewinnych, którzy w czasie działań ucierpieli.

    > Przeciez nie narzekam na T-mobile, tylko na Nju.
    > Operator moze robil zgodnie z regulaminem, ale powinien byl to zrobic
    > szybko, a nie rozwlec na dwa tygodnie.

    Operator zrobił zgodnie z regulaminem, a nie jak Tobie by się chciało.
    Trzeba było z oferty nie korzystać.

    > Kurde, wszystko zgodnie z regulami sztuki, tylko troche za pozno :-P

    Z Twojej strony z całą pewnością. Ewentualnie też w pewnej części za
    wcześnie i bezsensownie, ale to już Twój wybór.

  • 7. Data: 2013-12-04 18:11:02
    Od: ZS <a...@w...pl>

    > Czy ktoś tak przenosił? Chcę jeszcze 2 numery tak przenieść:)

    Przeniosłem dzisiaj drugi numer z fona do play na kartę. Kazałem dać na
    jutro termin przeniesienia i mam nadzieję, że będzie wszystko ok.
    Poprzedni tak przeszedł.