  • 1. Data: 2013-12-03 21:00:33
    Temat: Internet w Play na kartę-prędkość
    Od: "Stivi" <...@t...com>

    Kiedyś używałem tego internetu i była ograniczona prędkość do 1Mbit, teraz
    reklamują się LTE, a jeśli nie jestem w zasięgu 4G to dalej będzie ten
    głupi limit prędkości 1M??

  • 2. Data: 2013-12-04 20:51:08
    Temat: Re: Internet w Play na kartę-prędkość
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-12-03 21:00, Stivi pisze:
    > Kiedyś używałem tego internetu i była ograniczona prędkość do 1Mbit,
    > teraz reklamują się LTE, a jeśli nie jestem w zasięgu 4G to dalej
    > będzie ten głupi limit prędkości 1M??

    Czy głupi, oni przecież nie są od tego aby Tobie robić dobrze, oni są po
    to aby Ci wyciągać z kieszeni ile się da. Spokojnie możesz za skromna
    opłatą (10zł) podnieśc tel prędkościowy limit do 4 Mb/s. A odpowiadając
    na pytanie - jakiś miesiąc jeszcze to ograniczenie do jednego Mb/s było.
    A więc najprawdopodobniej jeszcze jest. A tak swoja drogą - lepiej
    opłaci się kupić kartę Plusa. Wychodzi taniej i nie ma żadnych limitów
    prędkościowych a prędkości jakie osiągam to 7-8 Mb/s.

  • 3. Data: 2013-12-06 18:07:56
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-12-04 20:51, Trybun pisze:
    . A tak swoja drogą - lepiej
    > opłaci się kupić kartę Plusa. Wychodzi taniej i nie ma żadnych limitów
    > prędkościowych a prędkości jakie osiągam to 7-8 Mb/s.

    Też mam Plusa, u mnie do 4 mbps, tylko wkurwiają mnie smsy od
    naciągaczy, można to jakoś zablokować?
    Do tego gówniany sposób zliczania transferu, nie dowiesz się ile zostało
    jeszcze, tylko podają w rozbiciu na sesje i weź tu teraz dodawaj.
    Pozostaje płatny sms na 2580. :|

  • 4. Data: 2013-12-06 22:01:20
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-12-06 18:07, DJ Abelson(R) pisze:
> [...]
    > zostało jeszcze, tylko podają w rozbiciu na sesje i weź tu teraz
    > dodawaj. Pozostaje płatny sms na 2580. :|

    Nie mam pojęcia, ja swoja kartę mam w modemie, a więc ich sms-y do mnie
    nie docierają.

    Jak to się nie dowiesz? Na stronie www.online.plus.pl można to sprawdzić
    za darmo. Wszystko przejrzyste, jasne i proste.