  • 11. Data: 2013-12-05 00:41:38
    Temat: Re: budzik a wyłączony telefon
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Skylla" l7nsej$31j$...@s...man.poznan.pl

    >W których telefonach budzik uruchamia się gdy telefon jest wyłączony?
    > Wiem, że uruchamia się w klasykach Nokii. Czy w smartfonach Asha
    > lub Lumia także? Wiem, że nie działa to w telefonach i smartfonach
    > Samsunga. A jak jest w LG, HTC Desire albo Sony?

    O Monstera nie pytasz, więc nie ;) napiszę, że budzik uruchamia telefon.
    Ale i tak informacja nie ma znaczenia -- Monstera nie warto kupić pomimo
    tego, że wyłączenie telefonu nie przeszkadza w uruchomieniu budzika.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2013-12-05 12:13:16
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-12-04, o godz. 23:49:11
    Skylla <s...@n...op.pl> napisał(a):

    > Może są wyjątki, ale w większości nie działa.

    W S2, S3, S4 i NoteII też działa. W starym Samsungu Galaxy - chyba
    pierwszym ich modelu z Androidem też. To też wyjątki?
    Czy może po prostu zależy to od aplikacji czy ustawienia systemu?
    Kreatywnym Baristom tez działa.

    Zdrówko

  • 13. Data: 2013-12-05 13:12:33
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

> [...]
    > pierwszym ich modelu z Androidem też. To też wyjątki?
    > Czy może po prostu zależy to od aplikacji czy ustawienia systemu?

    Hm... właśnie sprawdziłem na Galaxy mini 2 córki i nie działa, a to też
    android (2.3). Więc co, trzeba gdzieś to włączyć w ustawieniach, czy tez
    zależy to od wersji androida?

  • 14. Data: 2013-12-05 13:55:38
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 05-12-2013 13:12, Skylla pisze:

    > Hm... właśnie sprawdziłem na Galaxy mini 2 córki i nie działa, a to też
    > android (2.3). Więc co, trzeba gdzieś to włączyć w ustawieniach, czy tez
    > zależy to od wersji androida?

    A nie masz tak, że jeden telefon jest blokowany pinem, a drugi nie?
    Teoretycznie nie powinno mieć to znaczenia, bo po włączeniu, przed
    wpisaniem PIN, mogę wykonywać np. alarmowe, ale różnie to bywa.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 15. Data: 2013-12-05 17:14:03
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Skylla" napisał:

    > Hm... właśnie sprawdziłem na Galaxy mini 2 córki i nie działa, a to też
    > android (2.3). Więc co, trzeba gdzieś to włączyć w ustawieniach, czy
    > tez zależy to od wersji androida?

    Nie jest tak, że jest to "system independent"? Bo na wyłączonym telefonie
    system wszak jeszcze nie działa, a budzik już wyje.

    JoteR

  • 16. Data: 2013-12-05 18:45:26
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    -------- Tomasz Finke (2013-12-04 23:10) --------

    > W SE C902 i Elm też działa.

    W K600 też działa. Do tego dorzucę Huawei G5500.

    W LG GU230 też teoretycznie działa, ale czasami nie działa (dlatego
    przestałem go używać).

    --
    Grzexs

  • 17. Data: 2013-12-07 17:25:45
    Od: Chris <x...@x...com>

    > W SE K800i, K750i, K550i działa. Nowszych nie miałem w rękach.

    W K750i działa na 100%, ostatnio robiłem porządki w szufladzie i
    wsadziłem baterię do SE i potem się dziwiłem co mi tam wyje gdzieś w
    pokoju :)

  • 18. Data: 2013-12-08 17:49:07
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    > O Monstera nie pytasz, więc nie ;) napiszę, że budzik uruchamia telefon.
    > Ale i tak informacja nie ma znaczenia -- Monstera nie warto kupić pomimo
    > tego, że wyłączenie telefonu nie przeszkadza w uruchomieniu budzika.

    A ma Monster taką powiadamiają diodę, o nieodebranych rozmowach i
    wiadomościach?

  • 19. Data: 2013-12-09 01:20:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" l827tj$ch9$...@u...news.interia.pl

    > A ma Monster taką powiadamiają diodę, o nieodebranych rozmowach i wiadomościach?

    Mój nie ma.

    -=-

    Polecam launcZery:

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gt
    p.nextlauncher.trial&hl=pl << -- dopiero macam
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.te
    slacoilsw.launcher&hl=pl <-- po prostu świetny
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ga
    u.go.launcherex&hl=pl <-- niezrozumały ;)

    Mam jeszcze jeden, ale cały launcZer to po prostu reklama. :)

    -=-

    Na dobrych ;) animowanych tapetach nie ma ładowania via firmowy przewód USB.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2013-12-09 15:04:45
    Od: Trybun <I...@j...pl>

> [...]
    >
    > -=-
    >
    > Na dobrych ;) animowanych tapetach nie ma ładowania via firmowy

    Na takie modyfikacje ekranu mam za mało pamięci. 512 MB RAMu już teraz
    gdy uruchomię kilka programów dostaje zadyszki. Badziewie z tego
    Androida - chyba z 5 lat jechałem na kompie z Windows XP który miał 256
    MB RAMu i działał płynnie, a tu głupi telefonik nie może uciągnąć mimo
    że ma dwukrotnie więcej pamięci.