  • 61. Data: 2011-12-16 15:28:35
    Temat: Re: blokowanie pasa ruchu w zw. zajętością docelowego
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 16 Dec 2011 14:25:28 +0000 (UTC), AZ

    > Eeee tam CarPC, ja sobie ostatnio na laptopie ogladalem
    > ale przydalby sie asystent jazdy w korku :P

    Gdzie go przykleiłeś, na masce? :>

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

  • 62. Data: 2011-12-16 15:31:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-16, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Gdzie go przykleiłeś, na masce? :>

    Nie, trzymalem na kolanach :P

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 63. Data: 2011-12-16 21:30:20
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-16 12:08:36 +0000, AZ <a...@g...com> said:

    > W ktorym roku? ;-)

    W przyszłym.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 64. Data: 2011-12-16 21:36:57
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-16 14:15:06 +0000, Myjk <m...@n...op.pl> said:

    > Thu, 15 Dec 2011 19:04:46 +0100, Bydlę

    > Już Ci wykazałem, w odpowiedzi AZ, że nie 18km jak Ci się "imaginuje",
    > tylko co najwyżej dwa

    Czyli nie zrozumiałeś.
    Liczby są wzięte z sufitu, bo chodzi o pokazanie mechanizmu, a nie
    rzekomy niemożliwy do skrócenia objazd.

    Raz jeszcze bez obrazków: nie ma przepisu nakazujądego jazdę do Grójca,
    gdy się jedzie do Nadarzyna.
    Nie ma kar za zmianę pasa.
    Nie ma kar za zbyt wielu chętnych na jazdę w danym momencie w danym kierunku.

    > Zawsze jeżdżę do celu, co więcej, dojeżdżam za każdym razem. :P

    Nie - jedziesz tam, gdzie jest pusto - sam to zadeklarowałeś.

    > Kierowcom autobusów KM tak planują trasy i przystanki, że mają odpowiednio
    > wiele czasu na zajęcie odpowiedniego pasa

    Chyba pochodzisz z innej planety, bo na tej tak nie jest.
    Przynajmniej w nie tym kraju.

    > Jak w Twoim powyższym przykładzie spalonym na panewce.

    JQJP!
    Czy w ogóle rozumiesz co znaczy spalić na panewce?
    ;>>>

    > Skoro są już przepisy, to można wyłączyć myślenie?

    ???
    Człowiek z przykłądu zmienia pas ruchu (czy kierunek), bo tak ma
    pojechać i jest to i logiczne, i prawidłowe...

    > Chyba cokolwiek nie tędy droga do normalności.

    ...a ty go nazywasz idiotą.
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 65. Data: 2011-12-17 15:39:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 16 Dec 2011 21:36:57 +0100, Bydlę

    > Czyli nie zrozumiałeś.
    > Liczby są wzięte z sufitu, bo chodzi o pokazanie mechanizmu, a nie
    > rzekomy niemożliwy do skrócenia objazd.

    Czyli ja piszę o faktach i tak jak to wygląda w rzeczywistości, a ty
    piszesz pierdoły z przykładami z sufitu tylko po to, żeby udowodnić swoje
    głupawe teorie.

    > Raz jeszcze bez obrazków: nie ma przepisu nakazujądego
    > jazdę do Grójca, gdy się jedzie do Nadarzyna.

    Raz jeszcze: wszsytkie drogi prowadzą do... Nadarzyna.

    > Nie ma kar za zmianę pasa.
    > Nie ma kar za zbyt wielu chętnych na
    > jazdę w danym momencie w danym kierunku.

    Autor wątku stwierdził tylko, że jest to blokowanie pasa ruchu. Nie celowe,
    tylko wynikające z warunków na drodze. Ja się z tym zgadzam i podaję
    receptę na rozwiązanie problemu. Receptę, która nie jest uwarunkowana
    przepisami, a jedynie logicznym myśleniem i tzw. kulturą. Rzeczami, które
    najwyraźniej są ci obce. Tym samym EOT, bo zrobiłeś już barszcz czerwnony.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 66. Data: 2011-12-17 20:06:46
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-17 14:39:16 +0000, Myjk <m...@n...op.pl> said:

    > Fri, 16 Dec 2011 21:36:57 +0100, Bydlę

    > Czyli ja piszę o faktach

    Nie - piszesz o swoim doświadczeniu na konkretnej trasie.
    Aj próbuję na różne sposoby wyjaśńić ci, że skręcający w danym miejscu
    w lewo mają tam skręcić w lewo, a nie jechać tam, dokąd nie chcą jechać
    - tylko dlatego, że akurat na nieinteresującym ich kierunku było pusto.

    Wygląda na to, że nigdy się nie porozumiemy w tej kwestii i wbrew
    rozsądkowi, logice i przepisom będziesz atakował tych, którzy jada tam,
    dokąd chcą jechać.

    > Raz jeszcze: wszsytkie drogi prowadzą do... Nadarzyna.

    Nie. Nie prowdzą.
    Kiedyś - da bóg - zrozumiesz.

    > Autor wątku stwierdził tylko, że jest to blokowanie pasa ruchu.

    I nie ma racji, gdyż nie jest.
    Ani w logice normalnych ludzi, ani w logice przepisów.
    Gdyby zadał sobie trud myślenia (i ty też) to zrozumiałby, że ci
    stojący na pasie do skrętu w lewo "blokują" tamten pas w identyczny
    sposób i (wg twojej teorii) powinni pojechać w zupełnie innym kierunku
    niż ten, w którym chcą i mogą.

    > Nie celowe,
    > tylko wynikające z warunków na drodze.

    To też ci się myli.
    To nie jego koncepcja.
    On napisał tak:

> [...]

    Tam nie ma nic o wynikającym z warunków ruchu zatrzymnaiu, bo o tym ja pisałem.
    ;>>>

    To teraz poczekamy, aż zrozumiesz....

    --
    Bydlę