  • 1. Data: 2010-07-26 23:00:37
    Temat: Szukasz pracy w Play. Zloz swoje CV.
    Od: smierdzacylen <s...@g...com>

    Na stronie http://www.facebook.com/telekomunikacja wytrysnela przed
    chwila wiadomosc skopiowana z bloga gruszki. "Nie masz roboty,
    studiujesz metale nieżelazne. Spoko. Idź do pracy do Play. Marcin
    Gruszka - rzecznik sieci Play, poszukuje stażysty."

    znalazłam adres bezposredni - http://blogplay.pl/2010/07/stazystkastazysta-poszuki
    wany/
    wszystko sie zgadza. ciekawam kto wygra.

    Leniuch.

  • 2. Data: 2010-07-27 19:17:59
    Temat: Re: Szukasz pracy w Play. Zloz swoje CV.
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    >wszystko sie zgadza. ciekawam kto wygra.

    Jak to kto , kandydat z najwiekszymi cyckami

  • 3. Data: 2010-07-27 19:39:25
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 21:17:59 +0200, looker napisał(a):

    > Jak to kto , kandydat z najwiekszymi cyckami

    tak, to może być decydujacy argument.

    też, zwłaszcza jak kandydad wybrany wg powyższego kryterium będzie miał na
    imię Heniek.

    "Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS
    i HD proste i logiczne"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 4. Data: 2010-07-28 22:08:51
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości grup
    ..
    > też, zwłaszcza jak kandydad wybrany wg powyższego kryterium będzie miał na
    > imię Heniek.

    kandydad?

  • 5. Data: 2010-07-29 07:19:14
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "Ianus" <U...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:3spew81z08ju$....@l...institute.com.
    ..

    > kandydad?

    candydad;)

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 6. Data: 2010-07-29 14:30:40
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-07-29 00:08, Ianus wrote:

    > Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:3spew81z08ju$....@l...institute.com.
    ..

    > kandydad?

    Się do wczoraj też śmiałem z takich "buenduf", ale jak zauważyłem od
    pewnego czasu sam zaczynam je robić. Rzadko jeszcze, raz na miesiąc, ale
    zawsze.

    Czy winny jest wtórny analfabetyzm, brak uwagi, lektura postów Czułego
    Wojtka i Jasia Śmietany czy po prostu to, że z racji pracy pisuję zwykle
    bez plznaków... nie wiem.

    Każdego to czeka jak internet opanują muppety bez szkoły.

    TG