  • 11. Data: 2009-08-03 22:36:47
    Temat: Re: bezdętkowe na szprychowych obręczach
    Od: "greg" <g...@f...com>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości
    news:15rd75h7e6n9o006vd2kagj40fuusdcpca@4ax.com...

    > O trzymanie opony dba trzymak. Jak chcesz latac na obnizonym cisnieniu
    > to i tak musisz go miec.

    No tak, to wiem

    >Obnizenie cisnienia w bezdetkowej nie
    > spowoduje szybkiego odklejenia bokow i spadniecia opony ?

    tego nie wiem

    > Zycze Ci zebys nie musial, ale raczej mala szansa zeby sie udalo.
    > Zanim kamien przebije detke musi przebic opone, a chyba opona TL nie
    > jest jakos bardziej odporna na przebicia.

    Jest o tyle bardziej odporna, że wolniej schodzi powietrze.
    Jest poza tym łatwiejsza do naprawienia tymi takimi zestawami bajeranckimi z
    gumowanym sznurem autowulkanizującym.
    Po trzecie można do niej wstrzyknąć ten taki glut
    zabezpieczająco-uszczelniający.
    Po czwarte jest odporna na tzw snakebite czyli "przytrzaśnięcie" opony i
    dętki miedzy krawędzią felgi a czymś twardym/ostrokanciastym na co
    najechałeś

    > Ja tam nie znam na marokanskich pustyniach, ale po okolokrakowskich
    > kamieniach duzo przyjemniej sie jedzie na spuszczonym powietrzu.

    ano właśnie
    a przy okazji - spuszczone do ilu?
    i przy okazji drugiej - na jakich oponach?

    pozdro
    greg

  • 12. Data: 2009-08-04 05:38:51
    Od: n...@s...com

    On Tue, 4 Aug 2009 00:36:47 +0200, "greg" <g...@f...com>
    wrote:

    >Jest o tyle bardziej odporna, że wolniej schodzi powietrze.

    Jak Ci sie wbije kamien ? Mysle ze nie bedzie roznicy.

    >Jest poza tym łatwiejsza do naprawienia tymi takimi zestawami bajeranckimi z
    >gumowanym sznurem autowulkanizującym.

    No i nazad, pisales o kamieniach, one raczej robia duze
    dziur/rozrywaja opone ? Jesli tak to IMHO te magiczne szpreje nie
    zadzialaja.

    >Po trzecie można do niej wstrzyknąć ten taki glut
    >zabezpieczająco-uszczelniający.

    A to nie chroni jedynie przed szybka utrata powietrza przy malych
    dziurkach ?

    >Po czwarte jest odporna na tzw snakebite czyli "przytrzaśnięcie" opony i

    Tego nigdy nie jadlem ;)

    >ano właśnie
    >a przy okazji - spuszczone do ilu?
    >i przy okazji drugiej - na jakich oponach?

    W detku spuszczam do ok 1atm. Wiem ze ludzie spuszczaja jeszcze
    wiecej.

    pozdr
    newrom
    --