  • 21. Data: 2014-07-02 13:18:04
    Temat: Re: bez rejestratora ciężkie do udowodnienia
    Od: "semi" <s...@b...com.pl>

    wiadomości news:XnsA35E7D8484FB4budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik semi s...@b...com.pl ...

    > Rzeczywiście dzwuznaczne.
    > Z jednej strony wydaje się, że powinno być widac nadjezdzajacy samochód w
    > lusterku, z drugiej predkosc na oko x2 tego co zmieniał pas, wiec moze
    > rzeczywiscie upewnił się wczesniej?
    > Inna sprawa - dlaczego ten co pedził - nie zwolnił? Nie widział co się
    > dzieje? Próbował zmieścic się miedzy auto a barierki?

    Passat od samego początku filmu jedzie chyba na wciśniętym w podłogę
    hamulcu.
    Tak można sądzić po opuszczonym przodzie, jednak nagranie jest słabe i
    pewności nie ma.

    Prędkość była tak duża, że nie dał rady jej wytracić.

    Kierujący Hondą mógł widzieć Passata w lusterku, jednak ocena jego prędkości
    była nieprawidłowa.
    Może nie sądził, że Passat może jechać tak szybko.

  • 22. Data: 2014-07-02 13:35:05
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Wed, 2 Jul 2014 11:29:32 +0200, semi napisał(a):

    > Kierowca Hondy miał prawo nie przewidywać, że ktoś może jechać w tym miejscu
    > z tak szokującą prędkością
    Każdy kierowca ma OBOWIĄZEK zachować ostrożność i nieufność wobec innych
    uczestników ruchu.
    Dla mnie kierowca Hondy poszedł na pałę na lewy pas i nie spojrzał w
    lusterko.
    No i zachował tę "nowomowę" partyjną dla siebie - szokująca, bezmiar, ogrom
    itp. To dobre na wiece propagandowe.

    --
    Franc

  • 23. Data: 2014-07-02 13:43:14
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 2 Jul 2014 13:18:04 +0200, semi napisał(a):

    > Passat od samego początku filmu jedzie chyba na wciśniętym w podłogę
    > hamulcu.
    > Tak można sądzić po opuszczonym przodzie, jednak nagranie jest słabe i
    > pewności nie ma.

    Widac przeciez, ze stopy zapalaja sie tu przed walnieciem.
    A miejsca by starczylo, zeby wyhamowac do zera.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 24. Data: 2014-07-02 13:46:04
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 2 Jul 2014 13:35:05 +0200, Franc napisał(a):

    > No i zachował tę "nowomowę" partyjną dla siebie - szokująca, bezmiar, ogrom
    > itp. To dobre na wiece propagandowe.

    To jest "staromowa". Ale dzisiaj w modzie jest poslugowanie sie ok. setka
    slow na krzyz.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 25. Data: 2014-07-02 13:56:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Maciek,

    Wednesday, July 2, 2014, 1:46:04 PM, you wrote:

    > To jest "staromowa". Ale dzisiaj w modzie jest poslugowanie sie ok. setka
    > slow na krzyz.

    I nieużywanie polskich liter oraz sprawdzania pisowni :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 26. Data: 2014-07-02 14:31:55
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 2 Jul 2014 13:56:52 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > I nieużywanie polskich liter oraz sprawdzania pisowni :(

    Sprawdzanie pisowni odpada, bo nie uzywam polskich liter.
    A nieuzywam z przyzwyczajenia i za stary jestem, zeby to przyzwyczajenie
    zmieniac. Jak zaczynalem korzystac z maila, usenetu itp., to byla to raczej
    norma.

    Inna sprawa, ze mi sie oczy psuja i stad tyle litrowek.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 27. Data: 2014-07-02 14:45:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Maciek,

    Wednesday, July 2, 2014, 2:31:55 PM, you wrote:

    > Sprawdzanie pisowni odpada, bo nie uzywam polskich liter.
    > A nieuzywam z przyzwyczajenia i za stary jestem,

    Za leniwy raczej. Sam jestem stary i nigdy nie nabrałem
    przyzwyczajenia pisania bez polskich liter.

    > zeby to przyzwyczajenie zmieniac. Jak zaczynalem korzystac z maila,
    > usenetu itp., to byla to raczej norma.

    Nieprawda. Korzystam z maila od początku lat 90-tych, Usenetu od
    początku istnienia polskich grup dyskusyjnych a wcześniej pisałem na
    soc.culture.polish - i jedynie na tej grupie były problemy z polskimi
    literami. Na innych zawsze używałem polskich liter.

    > Inna sprawa, ze mi sie oczy psuja i stad tyle litrowek.

    To należy pójść do okulisty, dobrać i zrobić porządne okulary,
    zwiększyć czcionkę w czytniku, zacząć używać polskich liter i włączyć
    sprawdzanie pisowni.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 28. Data: 2014-07-02 15:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Franc w...@w...pl ...

    > Każdy kierowca ma OBOWIĄZEK zachować ostrożność i nieufność wobec
    > innych uczestników ruchu.

    Oczywisice w ramach zdrowego rozsadku.
    To nie tor F1...

    > Dla mnie kierowca Hondy poszedł na pałę na lewy pas i nie spojrzał w
    > lusterko.
    > No i zachował tę "nowomowę" partyjną dla siebie - szokująca, bezmiar,
    > ogrom itp. To dobre na wiece propagandowe.

    Aha, czyli kazd ale w tym przypadku tylko jeden z nich musi zachować tę
    ostrożnośc...?

  • 29. Data: 2014-07-02 16:01:23
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 2 Jul 2014 14:45:01 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Nieprawda.

    Prawda, prawda. Net mialem na uczelni, gdzie bylo muzeum komputerow m.in. z
    programem pine. Nawet jesli dalo sie go zmusic do obslugi ogonkow, to ja
    tego nie potrafilem.

    Okulary - na pewno. Pliterki - watpie.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 30. Data: 2014-07-02 16:50:38
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** p0li pisze tak:

    > tylne koło ofiary (honda/mazda?)

    Też mi się tak widzi. Zmiażdzyli sobie plastiki narożne i passat
    najechał prawym kołem na jego koło.

    --
    Piter

    golf - nic nie póka nic nie stóka