  • 71. Data: 2014-07-10 19:26:21
    Temat: Re: bez rejestratora ciężkie do udowodnienia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 Jul 2014, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

> [...]
    aw-wypadek-na-ul-legnickiej-volkswagen-dachowal-foto
    ,2,id,t,sg.html#galeria-material

    > Kłaniamy się ITSowi, albowiem na drodze z dopuszczalną prędkością 50 km/h -
    > zielona fala jest ustawiona pod stówkę w tym miejscu :)

    A przypadkiem jadąc 50 nie załapałbyś się *również* na zieloną falę?

    pzdr, Gotfryd

  • 72. Data: 2014-07-11 14:06:07
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    >>> http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3491937,wrocl
    aw-wypadek-na-ul-legnickiej-volkswagen-dachowal-foto
    ,2,id,t,sg.html#galeria-material

    > A przypadkiem jadąc 50 nie załapałbyś się *również* na zieloną falę?

    Nie ma szans - bo ci jadący 70-100 zdążą dojechać i stanąć przed
    światłami, a zanim ruszą ponownie, to jadący 50 też musi stanąć za nimi,
    mimo iż zielone się świeci akurat od kilku sekund.
    Tak jest w mojej wiosce. W takich warunkach nie ma szans na płynną i
    ekonomiczną jazdę.

    Pozdrawiam

  • 73. Data: 2014-07-11 18:28:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
> [...]

    To niestety nie tak prosto dziala, odcinki sa rozne, fazy tez.

> [...]
    >nimi, mimo iż zielone się świeci akurat od kilku sekund.
    >Tak jest w mojej wiosce. W takich warunkach nie ma szans na płynną i

    Ale przy ITS jest jeszcze inaczej - to motorniczy tramwaju zamykajac
    drzwi zapala sobie i innym zielone swiatlo.

    Raz zapali wczesniej, raz pozniej, raz nie przyjedzie - czyli co
    chwila inaczej.
    A w dodatku cierpia na tym boczne ulice, ktorym cykl jest skracany,
    tworza sie korki, i co sie dziwic ze na widok zoltego nikt nie hamuje
    tylko przyspiesza.

    J.

  • 74. Data: 2014-07-14 20:58:02
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > A przypadkiem jadąc 50 nie załapałbyś się *również* na zieloną
    > falę?

    Nie.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90