  • 1. Data: 2010-04-18 21:29:05
    Temat: belki dachowe na relingi
    Od: MalyMJ <m...@t...pl>

    Witam
    Tak sobie przegladam alledrogo ...... moze ktos poleci jakies belki do
    szybkiego montazu/demontazu na relingi dachowe. Konkretnie do laguny 3.
    Tak przy okazji jakies opinie na temat auta i chiptuningu mile widziane.
    Wersja 2.0dci 150km privilage.

    pozdrawiam
    MJ

  • 2. Data: 2010-04-18 22:19:46
    Temat: Re: belki dachowe na relingi
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "MalyMJ" <m...@t...pl> wrote in message news:hqfm42$h8j$1@news.onet.pl...
    > Witam
    > Tak sobie przegladam alledrogo ...... moze ktos poleci jakies belki do
    > szybkiego montazu/demontazu na relingi dachowe. Konkretnie do laguny 3.

    Od prawie 10 lat uzywam takich belek Automaxi Supra na relingi:
    http://www.autobag.motofirma.pl/sklep.php?d=li&idw=d
    9da7f57e1e08d

    Zaklada sie blyskawicznie (2-3 minuty), jeszcze szybciej zdejmuje (nie lubie
    jezdzic z belkami, jesli nie musze - drazni mnie dodatkowy halas). Na
    poczatku mialem obawy, czy mocowanie jest pewne, ale podczas jazdy z
    rowerami na dachu 150km/h nic nawet nie drgnelo (zaznaczalem polozenie
    bagaznika, zeby sprawdzic ;-). Faktem jest, ze uzywam tego bagaznika max 10x
    w ciagu roku, ale jestem bardzo zadowolony. Zajmuje tez bardzo malo miejsca
    w domu/garazu/bagazniku.

    --
    Axel

  • 3. Data: 2010-04-19 14:25:31
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    MalyMJ wrote:
> [...]
    > szybkiego montazu/demontazu na relingi dachowe. Konkretnie do laguny 3.
    > Tak przy okazji jakies opinie na temat auta i chiptuningu mile widziane.

    Whispbar. Wada - tylko na wsuwki.
    Zaleta - niemal niesłyszalne.