  • 1. Data: 2010-04-18 18:41:05
    Temat: Trasa DC-Paryz
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    Poniewaz jest duza szansa, ze zamiast samolotu bede musial uzyc samochodu
    (wszystko przez tych Islandczykow), chetnie poczytalbym Wasze uwagi i
    wskazowki co do trasy i samego przejazdu z DC do Paryza.

    --
    Axel

  • 2. Data: 2010-04-18 19:42:15
    Temat: Re: Trasa DC-Paryz
    Od: "vave" <v...@w...pl>

    > wskazowki co do trasy i samego przejazdu z DC do Paryza.

    wez samolot

    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,77858
    43,Linie_lotnicze_buntuja_sie_przeciwko_zakazom_loto
    w.html

  • 3. Data: 2010-04-18 20:06:23
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "vave" <v...@w...pl> wrote in message news:hqfg9m$uif$1@news.onet.pl...

    > wez samolot

    Problem jest taki, ze samolot moze nie wziac mnie ;-P (znowu zamkneli
    niemiecka przestrzen powietrzna)
    Bilety mamy kupione juz dawno, hotel zaplacony. Wiec jesli nie polecimy, to
    albo pojedziemy, albo stracimy kase za hotel.
    Ale w tym watku szukam porad dotyczacych trasy samochodowej. Zreszta - jesli
    nie teraz, to uwagi przydadza sie na lipiec, bo wtedy pojade samochodem, i
    to z boxem na dachu, zeby zabrac rzeczy corki po roku dowozenia...

    --
    Axel

  • 4. Data: 2010-04-18 20:11:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 18 Apr 2010 20:06:23 +0200, Axel wrote:
    >Ale w tym watku szukam porad dotyczacych trasy samochodowej.

    A co za porady - dojezdzasz do A2, a dalej juz prosto :-)

    >Zreszta - jesli
    >nie teraz, to uwagi przydadza sie na lipiec, bo wtedy pojade samochodem, i
    >to z boxem na dachu, zeby zabrac rzeczy corki po roku dowozenia...

    A ile osztuje spedycja paczki + samolot ?

    No ale samoloty spadaja, nie mozna corki narazac..

    J.

  • 5. Data: 2010-04-18 20:47:38
    Od: <m...@e...kernel.sk>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A co za porady - dojezdzasz do A2, a dalej juz prosto :-)
    Moze lepiej:
    DK8+DK1+DK46+A4 i do Niemiec wjechac w Zgorzelcu?
    Okolice Berlina pewnie beda bardziej zakorkowane niz A4.

    Mozna jeszcze przez Czechy i Norymberge jechac.

    M.

  • 6. Data: 2010-04-18 22:24:13
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    > A co za porady - dojezdzasz do A2, a dalej juz prosto :-)

    :-P

    > A ile osztuje spedycja paczki + samolot ?

    Nie wiem, ale znalazlem firme, ktora przesyla paczke do 30 kg za 180 PLN w
    calkiem sporym pudle.

    > No ale samoloty spadaja, nie mozna corki narazac..

    Corka wraca samolotem, ale planujemy po prostu wycieczke "krajoznawcza" z
    odwiedzinami u znajomych i zwiedzaniem, a w drodze powrotnej "zgarniecie"
    towaru. Teraz, jesli bedziemy jechac samochodem - bedzie to jazda non-stop
    praktycznie bez postojow.

    --
    Axel

  • 7. Data: 2010-04-18 23:17:04
    Od: PB <p...@b...pl>

    Sun, 18 Apr 2010 18:41:05 +0200, na pl.misc.samochody, Axel
    napisał(a):

    > Poniewaz jest duza szansa, ze zamiast samolotu bede musial uzyc samochodu
    > (wszystko przez tych Islandczykow), chetnie poczytalbym Wasze uwagi i
    > wskazowki co do trasy i samego przejazdu z DC do Paryza.

    Ja zazwyczaj jechałem na Zgorzelec (Ludwigsdorf Autobahn) i potem
    autostrada 4, 5, 6 i wjazd do FR w okolicy styku FR,DE i Luxemburga.
    Potem to już francuska płatna autostrada.

    Jak masz LPG - to w DDR gaz bez problemu przy kazdej stacji na
    autostradzie. W RFN problemy - trzeba zjezdzac do miast. FR - prawie
    każda stacja ma LPG - zwane tm GPL.

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 8. Data: 2010-04-19 00:31:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 18 Apr 2010 20:06:23 +0200, Axel napisał(a):

> [...]
    > albo pojedziemy, albo stracimy kase za hotel.
    > Ale w tym watku szukam porad dotyczacych trasy samochodowej. Zreszta - jesli

    W zasadzie nie masz co kombinować...

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 9. Data: 2010-04-19 00:33:12
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Axel <a...@o...niespamuj.pl> napisał(a):

    > Poniewaz jest duza szansa, ze zamiast samolotu bede musial uzyc samochodu
    > (wszystko przez tych Islandczykow), chetnie poczytalbym Wasze uwagi i
    > wskazowki co do trasy i samego przejazdu z DC do Paryza.

    Kraków->Kolonia, ja jechałem A4->4. Do Paryża też tak bym jechał
    ale to z Krakowa, nie wiem jak wygląda A2 z Warszawy. ale chyba tak
    najprościej i najszybciej.

    1100km, zajęło to około 8h jazdy (raczej przepisowej, w PL nie więcej
    niż 140km/h, w Niemczech gdzie się dało koło 190km/h) i z 1h postojów.

    Od około 10:40 wyjazd, pod hotelem około 19:50, i w miasto pogadać :)

    Jak tam jest 450 km więcej to trzeba by delikatnie szybciej (chyba) jechać
    bo to już "na raz" to trochę jest, ale za dnia to bez kawy się obyło .

    pozdrawiam.

  • 10. Data: 2010-04-19 08:21:09
    Od: Kwik <k...@n...pl>

    J.F. pisze:

    > No ale samoloty spadaja, nie mozna corki narazac..

    Cenna uwaga, na szczescie smiertelne wypadki samochodowe nie zdazaja sie
    prawie wcale...

    Co do trasy - zalezy kiedy jedziesz. Trasa przez Berlin jest
    nieporownywalnie wygodniejsza - duza czesc wiedzie po 3-pasmowych
    autostradach na ktorych mozna cisnac ile fabryka dala, podczas gdy
    znaczna czesc A4 jest poprowadzona w mniejszych lub wiekszych gorach
    (ladniej widokowo, ale komfort jazdy mniejszy), a czesc wiedzie starymi
    autostradami (brak pasa awaryjnego, ograniczenie do 120).
    W nocy lub w weekend jechalbym przez Berlin, w dzien - chyba A4.

    Kwik