  • 31. Data: 2017-09-19 11:01:45
    Temat: Re: automatyczne stacje
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:oppjdr$fka$...@d...me...
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Myslisz, że mają ten sam proces, te same pytania?

    Tak mysle, maja gotowe rozwiazanie, ktore wystarczy przetlumaczyc,
    robic od nowa byloby troche glupio dla tej setki stacji.

    J.

  • 32. Data: 2017-09-19 11:18:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 września 2017 19:21:22 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Te, co to Pszemol tak chwalil
    >
    > https://youtu.be/zKqUO6o-AGg?t=70
    >
    > Jakiez to proste :-)

    A co w tym dziwnego/ciekawego/nowego?
    Neste u nas było i tez się bezobsługowi tankowało.

  • 33. Data: 2017-09-19 11:37:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >A co w tym dziwnego/ciekawego/nowego?
    >Neste u nas było i tez się bezobsługowi tankowało.

    Neste o zip nie pyta i do Wallmartu nie wysyla.
    I nie trzeba pilnowac ile sie nalewa :-)

    J.

  • 34. Data: 2017-09-19 12:11:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 września 2017 11:37:57 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Neste o zip nie pyta i do Wallmartu nie wysyla.
    > I nie trzeba pilnowac ile sie nalewa :-)

    I nie rozumiem po co im info czy debetowa czy kredytowa

  • 35. Data: 2017-09-19 12:30:40
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-09-18 19:21, J.F. wrote:
    > Te, co to Pszemol tak chwalil
    >
    > https://youtu.be/zKqUO6o-AGg?t=70
    >
    > Jakiez to proste :-)

    W europie działa normalnie z polskimi kartami.
    Autoryzujesz kartę po czym wybierasz nr pompy oraz co chcesz tankować i
    za ile.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 36. Data: 2017-09-19 13:07:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >I nie rozumiem po co im info czy debetowa czy kredytowa

    Z tego co widac - jak debetowa, to pytaja o pin, jak kredytowa, to o
    zip :-)

    Byc moze przy debetowej o kwote pytaja i blokade zakladaja od razu ...
    Ale to juz Pszemol niech sfilmuje :-)

    J.

  • 37. Data: 2017-09-19 17:35:33
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Iguan_007 <i...@g...com> wrote:

    > Przeciez na konto kk tez mozesz sobie wplacic swoje pieniadze - wiec
    > wcale nie musisz brac pozyczki zeby korzystac z kk.

    W Twoim banku może możesz, w moim nie możesz.

  • 38. Data: 2017-09-19 17:41:03
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale u nas 95 to "najgorsza", a w USA "najlepsza" :-)
    >
    > W Niemczech natomiast byla jeszcze 91 w obiegu ... czyzby odpowiednik
    > amerykanskiej 89 ?

    > Z Guantanamo tak szybko nie wypuszczaja, w tym kraju prawa i wolnosci
    > obywatelskich :-)

    Bardzo śmieszne :-)

    > Dobrze piszesz ... to prosimy teraz o wyniki praktyczne :-)

    Ale jakie chcesz wyniki praktyczne?

    > P.S. Ale skoro jak mowicie - najpierw sie placi, a potem tankuje ...
    > to pewnie pompa ma blokade, bo inaczej wszyscy by kradli :)

    Wszystkie elektroniczne pompy mają funkcję ustawiania dwu rodzajów limitów:
    limit pojemności (zatankujesz np nie więcej niż 50litrów) albo finansowy
    (zatankujesz nie więcej niż ustawiona kwota, np 200zł). Czy gostek na
    stacji w PL będzie umiał to ustawić to inna sprawa. W USA to rutyna, dałem
    niedawno w Kanadzie $5 i poszedłem tankować, pompa zwolniła i potem się
    wyłączyła równo na 5.000 i szafa gra.

    > Tylko ... kredytowych to jak widac nie dotyczy, najpierw sie tankuje,
    > potem karte obciaza :-)

    Pytanie czy to samo robią przy podarunkowych - mam nowa vise podarunkowa o
    nominale $50, musze ja wydac prawie do pelna, zostawie na niej 2-3 dolce i
    pojade zatankowac... zobaczymy :-)

  • 39. Data: 2017-09-19 17:41:04
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    quent <x...@x...com> wrote:

    > W europie działa normalnie z polskimi kartami.
    > Autoryzujesz kartę po czym wybierasz nr pompy oraz co chcesz tankować i
    > za ile.

    A czemu wybierasz numer pompy skoro czytnik kart na konkretnej pompie
    umieszczony?

  • 40. Data: 2017-09-19 17:50:16
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-09-2017 o 11:01, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup

    > Tak mysle, maja gotowe rozwiazanie, ktore wystarczy przetlumaczyc, robic
    > od nowa byloby troche glupio dla tej setki stacji.

    Jest mały problem - Neste już nie istnieje.