  • 171. Data: 2017-09-24 11:45:22
    Temat: Re: automatyczne stacje
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 24 Sep 2017 09:34:49 +0100, ddddddddddddd wrote:
    > ja mam ciekawszą teorię.
    > Osobówki, kombi mają wlew po prawej. Busy, vany i i mniejsze autka (np.
    > Kangoo) projektowane pod przewóz towarów po lewej.
    >
    > :)

    Coś w tym jest! Ale ja w maluchu (dawno temu) miałem wlew po lewej... :)

    Mateusz

  • 172. Data: 2017-09-24 23:44:52
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > Coś w tym jest! Ale ja w maluchu (dawno temu) miałem wlew po lewej... :)
    >
    > Mateusz

    przecież o mniejszych autach do przewozu towarów pisałem ;)

    Łukasz

  • 173. Data: 2017-09-25 00:38:14
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 22 Sep 2017 17:08:44 +0200, J.F. napisał(a):

    > Sprawdzic czy nie "designed in France" :-)

    W PSA małe auta (C1, C2, C3, 108, 208) mają wlew po lewej (a wydech po
    prawej). Większe mają odwrotnie.

    Renault ma wszystkie wlewy z prawej, ale Kangoo ma z lewej. ;)

    Więc to nie takie proste z tą Francją ;)

  • 174. Data: 2017-09-25 10:04:36
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    ddddddddddddd pisze:

    > ja mam ciekawszą teorię.
    > Osobówki, kombi mają wlew po prawej. Busy, vany i i mniejsze autka (np.
    > Kangoo) projektowane pod przewóz towarów po lewej.
    >
    > :)

    Może nie teoria ale moja praktyka, jak otwieranie wlewu mamy w środku
    samochodu dzwignią przy kierowcy to wlew jest po lewej, jak kluczykiem z
    zewnątrz to po prawej.

  • 175. Data: 2017-09-25 10:53:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-25 o 10:04, cyklista pisze:

    > Może nie teoria ale moja praktyka, jak otwieranie wlewu mamy w środku
    > samochodu dzwignią przy kierowcy to wlew jest po lewej, jak kluczykiem z
    > zewnątrz to po prawej.

    Znaczy Lanosa nie widziałeś.
    Dźwignia otwierania przy siedzeniu kierowcy a wlew z prawej.

    Pozdrawiam

  • 176. Data: 2017-09-25 14:38:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    On Thu, 21 Sep 2017 09:44:34 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >To jedna z byłych stacji Neste, potem Shell SelfService. Postawili
    >kiosk i jest już z obsługą. Nie, klient do środka nie wchodzi. Stoi
    >na
    >zewnątrz :)

    A z ciekawosci pojechalem na jedna SSS ... faktycznie, cos jakby kiosk
    sie pojawilo.

    https://goo.gl/maps/yt1AEb2FHLr
    ten konterek jakby teraz wiekszy, ale moze to zludzenie, okno na
    klienta ...
    calosc jednak otoczona jakas tasma i nie dziala wcale.
    Remont, czy do likwidacji ?

    W okolicy Shell ma dwie normalne stacje to moze zamyka.
    Zreszta okolica nieudana - jakis cud, konkurencja dziala, ceny sa
    niskie - jak tu zarobic :-)

    J.

  • 177. Data: 2017-09-25 20:00:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Znaczy Lanosa nie widziałeś.
    >Dźwignia otwierania przy siedzeniu kierowcy a wlew z prawej.

    I Mondeo.

    Dzwignia przy innym siedzeniu bylaby dziwna ... ale linki moga byc
    dlugie.
    A teraz czesto elektryczne zamki.

    J.

  • 178. Data: 2017-09-25 22:01:10
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 25 Sep 2017 10:53:03 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

    >Dźwignia otwierania przy siedzeniu kierowcy a wlew z prawej.

    Tak samo w Mondeo MK3.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 179. Data: 2017-09-26 21:06:11
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > A może są auta z wlewami po obu? :-)

    :) Któryś ze starszych Jaguarów miał dwa wlewy. Widziałem własnoocznie
    :)
    Wojtek

  • 180. Data: 2017-09-26 22:59:06
    Od: Yeti Siedzinski <y...@s...com>

    On Tuesday, September 26, 2017 at 12:06:50 PM UTC-7, wowa wrote:

    > :) Któryś ze starszych Jaguarów miał dwa wlewy. Widziałem własnoocznie
    > :)
    > Wojtek

    I podobno niektore z nich (XJ6) mialy nawet reczny przelacznik zeby brac paliwo z
    prawego lub lewego zbiornika. Tak ludzie na forach pisza...

    Yeti