  • 181. Data: 2017-10-17 01:30:23
    Temat: Re: automatyczne stacje
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message
    news:1dsk590ykfxxo.1b7zqrbq25i07.dlg@40tude.net...

    > A jak ma europejska Honda?

    No jak?
    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/56/
    Honda_Civic_rear_20080820.jpg

    > Albo ten Ford Fiesta, który jest bliźniakiem mazdy 121?

    Skoro to mazda 121 to masz odpowiedź: będzie miał po lewej :-))
    Jak przystało na rasowego Japończyka. Ha ha.

    Ale już Mondeo, auto europejskie ma z prawej strony:
    http://s3.egospodarka.pl/grafika2/Ford-Mondeo-Kombi/
    Ford-Mondeo-Kombi-2-0-TDCi-Titanium-to-klasyka-13300
    8-640x640.jpg

    > Ogólnie zasada słuszna, ale ilość wyjątków czyni ją
    > bezużyteczną.

    Czy ja wiem - w USA nie mam strzałek i moja zasada się sprawdza.

    > A strzałka, o której tu piszą wygląda tak:
    > http://www.moto.egospodarka.pl/art/galeria/85805,For
    d-Focus-1-0-EcoBoost-Trend-zegary,17,86,1.html

    Być może strzałki są w Fordach, bo w jednej stajni mają po lewej
    i po prawej jak biorą japońskie "bliźniaki" i mieszają z tymi z USA?

    Widziałeś takie strzałki w VAGach?
    Albo Fiatach/Alfach?
    Lub Toyotach, Hondach, Mazdach?

  • 182. Data: 2017-10-17 01:32:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mateusz Viste" <m...@n...pamietam> wrote in message

    > No to europejskie czy niemieckie?
    > Europa to na szczęście nie to samo co Niemcy.

    Europejskie, na przykład niemieckie... :-)

    > W moim Citroenie mam wlew po lewej stronie,
    > i żadnych strzałek na desce.

    Co to za Citroen? W C6 i C4 miałem po prawej.

  • 183. Data: 2017-10-17 01:33:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "wowa" <w...@g...pl> wrote in message

    > :) Któryś ze starszych Jaguarów miał dwa wlewy. Widziałem własnoocznie :)

    Miał pewnie dwa zbiorniki paliwa :-)

  • 184. Data: 2017-10-17 01:36:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Z ciekawości poszukałem w obrazkach. Dwa przykłady: Mercedes i Smart
    >
    > https://www.torquenews.com/sites/default/files/style
    s/news/public/image-1084/cla_no_stopping.jpg

    > https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb
    /0/03/Smart_Forfour_1.3_Passion_%28W_454%29_%E2%80%9
    3_Heckansicht%2C_1._Mai_2012%2C_Ratingen.jpg/1024px-
    Smart_Forfour_1.3_Passion_%28W_454%29_%E2%80%93_Heck
    ansicht%2C_1._Mai_2012%2C_Ratingen.jpg

    > Oba samochody z wlewem po lewej stronie.
    >
    > No ok, ale może o Amerykańskich coś faktycznie wiesz. Pierwszy obrazek
    > który mi wyskakuje:
    >
    > http://images.thecarconnection.com/hug/2016-gmc-sier
    ra-1500_100528960_h.jpg

    > znów pudło.

    > Sprawdźmy zatem...
    >
    > http://resources.carsguide.com.au/styles/cg_hero_lar
    ge/s3/suzuki-jimny-2015-(1).jpg

    > Wlew po prawej. Gdzie ty tą swoją teorię znalazłeś? :)

    No cóż - szczerze przyznaję że teoria nie była naukowa i oparta
    na regule której jeszcze żaden samochód jaki miałem w rękach
    nie złamał :-) A biorę różne auta z wypożyczalni średnio raz w miesiącu.
    Nie są to jednak auta ani z półki CLA ani z półki GMC Sierra :-P

  • 185. Data: 2017-10-17 01:40:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <j...@i...pl> wrote in message

    > No popatrz, a taki Fusion ma po lewej.
    >
    > https://www.ford.com/content/dam/vdm_ford/live/en_us
    /ford/nameplate/fusion/2017/collections/_360/fusion_
    17_whiteplatinum/fusion_17_whiteplatinum_env_1.jpg

    > Co za tym idzie jego europejski odpowiednik, czyli Mondeo, też.

    Jasne:
> [...]
    8-640x640.jpg

    > A Nissan Qashqai ma po prawej.
    >
    > Nie wiem co ma kierunek ruchu z paliwem, ale to dość ciekawa teoria.

    Nissan i Renault to ta sama grupa, więc będą mieć mieszankę aut
    z rynku japońskiego i europejskiego. Wtedy ciężko powiedzieć :-)

  • 186. Data: 2017-10-17 01:41:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Coś w tym jest! Ale ja w maluchu (dawno temu) miałem wlew po lewej... :)

    Bo to był porządny, japoński krążownik szos.

  • 187. Data: 2017-10-17 01:44:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "cyklista" <c...@k...pl> wrote in message

    > Może nie teoria ale moja praktyka, jak otwieranie wlewu mamy w środku
    > samochodu dzwignią przy kierowcy to wlew jest po lewej, jak kluczykiem z
    > zewnątrz to po prawej.

    Kluczyk w klapce to dodatek już po zaprojektowaniu samochodu...
    W USA auta mają bardzo często klapkę niezabezpieczoną niczym
    przed otwarciem jej. Po prostu naciskasz ją i ona odskakuje...
    Naciskasz ponownie i się zatrzaskuje. Nikt nie zamyka wlewu na klucz.
    Ale są auta które pochodzą z innej strefy przestępczości :-))) albo może
    nie przestępczości ale troski o kradzież paliwa? I mają guzik lub
    dźwignię wewnątrz auta, czyli bez klucza nie otworzysz wlewu.

  • 188. Data: 2017-10-17 01:45:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <j...@i...pl> wrote in message
> [...]
    r-licznik-zegary-36022172.jpg

    > U mnie jest strzałka:
    >
    > https://i.imgur.com/W6w8Drd.jpg
    >
    > W aucie którym jeżdżę dziś też jest strzałka:
    >
    > https://i.imgur.com/2eTieR5.jpg
    >
    > Mondeo MK5:
    >
    > https://i.imgur.com/4796V98.jpg

    Ford ma strzałki, już ustaliliśmy że rozpoznali problem
    skoro mają wlew z różnych stron bo się kochają z Mazdą.

  • 189. Data: 2017-10-17 08:04:35
    Od: p...@g...com

    -- Nikt nie zamyka wlewu na klucz.

    klapka jest zazwyczaj podpieta pod centralny zamek, moze to zalezne od marki ale w
    Golfie IV 2001r tak juz bylo czyli w Europie od ponad 15 lat

  • 190. Data: 2017-10-17 09:13:38
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-09-25 o 10:53, RadoslawF pisze:

    > Znaczy Lanosa nie widziałeś.
    > Dźwignia otwierania przy siedzeniu kierowcy a wlew z prawej.
    >

    > Pozdrawiam
    Mondeo też.
    T.