-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <59c0008f$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
<opp34t$njf$1@dont-email.me>
<a...@n...neostrada.pl>
<59c36106$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<4...@g...com>
<a...@n...neostrada.pl>
<oq1lro$sei$1@dont-email.me> <5...@4...com>
<59c5277e$0$644$65785112@news.neostrada.pl> <oq7qnc$8g5$1@dont-email.me>
<59c8b89d$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
<oqag5k$fq1$2@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <oqag5k$fq1$2@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: automatyczne stacje
Date: Mon, 25 Sep 2017 20:00:12 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 18
Message-ID: <59c9442e$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.141.203
X-Trace: 1506362414 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5144 83.30.141.203:61882
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 2763615213
X-Received-Bytes: 2160
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2615260
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:oqag5k$fq1$...@n...news.atman.pl...
dniu 2017-09-25 o 10:04, cyklista pisze:
>> Może nie teoria ale moja praktyka, jak otwieranie wlewu mamy w
>> środku samochodu dzwignią przy kierowcy to wlew jest po lewej, jak
>> kluczykiem z zewnątrz to po prawej.
>Znaczy Lanosa nie widziałeś.
>Dźwignia otwierania przy siedzeniu kierowcy a wlew z prawej.
I Mondeo.
Dzwignia przy innym siedzeniu bylaby dziwna ... ale linki moga byc
dlugie.
A teraz czesto elektryczne zamki.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.09.17 22:01 j...@i...pl
- 26.09.17 21:06 wowa
- 26.09.17 22:59 Yeti Siedzinski
- 17.10.17 01:30 Pszemol
- 17.10.17 01:32 Pszemol
- 17.10.17 01:33 Pszemol
- 17.10.17 01:36 Pszemol
- 17.10.17 01:40 Pszemol
- 17.10.17 01:41 Pszemol
- 17.10.17 01:44 Pszemol
- 17.10.17 01:45 Pszemol
- 17.10.17 08:04 p...@g...com
- 17.10.17 09:13 T.
- 17.10.17 11:32 RadoslawF
- 17.10.17 12:57 Piotrek Paradysz
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=