  • 1. Data: 2011-08-31 23:15:02
    Temat: automat w busie
    Od: MalyMJ <m...@t...pl>

    Witam
    Planuje zakup vivaro lub trafica - pekajace lewe kolano w warszawskich
    korkach prosi mnie zeby wziasc auto w automacie 2.5cdti

    poniżej tego jest już tylko 2.0 w manualu

    jakieś porady ? za i przeciw? ktoś może coś doradzi? jezdziliście takimi
    autami ?...

    Planowany zakup auta rocznik 2006-2008 przebiegi w okolicach 150-200k -
    budzet do 30-40k netto

    moje przebiegi 100 + (50 do 100 po wawie) km dziennie

    pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2011-08-31 23:21:37
    Temat: Re: automat w busie
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 23:15:02 +0200, MalyMJ napisał(a):

    > Witam
    > Planuje zakup vivaro lub trafica - pekajace lewe kolano w warszawskich
    > korkach prosi mnie zeby wziasc auto w automacie 2.5cdti

    Będzie problem, w takim: http://www.hard.com.pl/zlom/prasonozyce.htm
    się chyba nie zmieści, trzeba będzie poszukać większego

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2011-08-31 23:26:45
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-08-31 23:15, MalyMJ pisze:
> [...]
    >
    > poniżej tego jest już tylko 2.0 w manualu
    >
    > jakieś porady ? za i przeciw? ktoś może coś doradzi? jezdziliście takimi

    Ja jeżdżę. Jak dla mnie OK, ale nie mam porównania z klasycznymi
    automatami. Wkurwia tylko trochę, że czasami przy małych prędkościach
    zrzuca na 1 (niepotrzebnie wg mnie, jak auto się toczy z małą prędkością
    a nie rusza). No i ma taki 2-stopniowy kick-down - mocne depnięcie
    powoduje, że auto wyżej ciągnie na danym biegu, mocniejsze powoduje, że
    redukuje o 1 albo i 2 biegi w dół.

    Poza tym automat w Traficu (i w Vivaro pewnie też) to nie automat tylko
    zautomatyzowana skrzynia. Jak coś się zacznie sypać, to żaden warsztat
    od automatów się tego nie podejmie.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 4. Data: 2011-09-04 22:26:40
    Od: MalyMJ <m...@t...pl>

    W dniu 2011-08-31 23:26, Grejon pisze:

> [...]
    > redukuje o 1 albo i 2 biegi w dół.
    >
    > Poza tym automat w Traficu (i w Vivaro pewnie też) to nie automat tylko

    a czym to sie rozni?

    Jak coś się zacznie sypać, to żaden warsztat
    > od automatów się tego nie podejmie.

    hmmm juz przechodzi mi chec na automat....

  • 5. Data: 2011-09-04 22:38:12
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-04 22:26, MalyMJ pisze:

    > a czym to sie rozni?

    OIDP to nie jest klasyczny automat, tylko ręczna skrzynia ze sterownikiem.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi