  • 1. Data: 2011-08-31 16:51:20
    Temat: ubezpieczenie OC
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    miałem ubezpieczenie OC w PZU do 29. 07. Zawiadomiłem ich o rezygnacji
    02.08. Chcą ode mnie składkę za następny rok bo zawiadomiłem ich o
    rezygnacji zbyt późno taką wiadomość otrzymałem dzisiaj. Jak się
    wyplątać z tej propozycji PZU?

  • 2. Data: 2011-08-31 16:56:07
    Temat: Re: ubezpieczenie OC
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 31.08.2011 16:51, tadek pisze:
> [...]
    > 02.08. Chcą ode mnie składkę za następny rok bo zawiadomiłem ich o
    > rezygnacji zbyt późno taką wiadomość otrzymałem dzisiaj. Jak się

    Być grzecznym, może ustąpią.

    Ja nie - zapłacić.

    Jak bardzo jest się zdeterminowanym zapłacić, sprzedać samochód tak, aby
    nowy właściciel wypowiedział umowę OC i ściągnąć zwrot składki.

    S.

  • 3. Data: 2011-08-31 17:23:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stefan Szczygielski" napisał w wiadomości

    >Być grzecznym, może ustąpią.

    Ustawa w zasadzie nie przewiduje.

    >Jak bardzo jest się zdeterminowanym zapłacić, sprzedać samochód tak,
    >aby nowy właściciel wypowiedział umowę OC i ściągnąć zwrot składki.

    Jakies zmiany mialy byc, zeby uniknac takiej sytuacji, ale czy to juz
    zatwierdzone, czy dopiero projekt to nie wiem.
    Byc moze wystarczy poczekac miesiac :-)

    J.

  • 4. Data: 2011-08-31 17:56:09
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *J.F* napisał(-a):

    > Jakies zmiany mialy byc, zeby uniknac takiej sytuacji, ale czy to juz
    > zatwierdzone, czy dopiero projekt to nie wiem.

    Po nowym roku mają wejść te zmiany. Ale kiedy po nowym roku, to trudno
    powiedzieć. Może nawet od 1 stycznia.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2011-08-31 22:04:41
    Od: Kazimierz Uromski <l...@d...kropka.kom>

    On 31.08.2011 17:56, Big Jack wrote:
    > W wiadomości
    t.pl

    > Po nowym roku mają wejść te zmiany. Ale kiedy po nowym roku, to trudno
    > powiedzieć. Może nawet od 1 stycznia.

    I nowe przepisy raczej wstecz działać nie będą...
    Z PZU pisma typu "proszę" w moim przypadku nie działały, działa za to
    darowizna na kogoś z rodziny i wypowiedzenie OC przez niego. Opłacić
    trzeba wtedy tylko okres do wypowiedzenia, bez żadnego "zapłać wszystko
    a potem zwrócimy".

  • 6. Data: 2011-09-01 09:39:10
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Jak bardzo jest się zdeterminowanym zapłacić, sprzedać samochód tak, aby
    > nowy właściciel wypowiedział umowę OC i ściągnąć zwrot składki.

    albo podarować żonie/dziecku/ojcu
    i jak wyżej.

  • 7. Data: 2011-09-01 17:28:46
    Od: BearBag <c...@g...com>

    On 31 Sie, 16:51, tadek <t...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > 02.08. Chcą ode mnie składkę za następny rok bo zawiadomiłem ich o
    > rezygnacji zbyt późno taką wiadomość otrzymałem dzisiaj. Jak się

    Umowa sie przedłużyła z automatu, jedynym sposobem jest sprzedaż/
    darowizna auta. Tylko nie wiem czy jest sens jest składka niska
    była... bo nie dość że już ci leci drugi miesiąc to jeszcze dodatkowy
    miesiąc ci doliczą dla nowego właściciela.

  • 8. Data: 2011-09-02 16:28:51
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > albo podarować żonie/dziecku/ojcu
    > i jak wyżej.

    dokladnie tak zrobilem
    kupilem autko, remontowalem je 0,5roku

    poszedlem ubezpieczyc do PZU, okazalo sie ze nadywzki dali mi 100% :)
    za stluczke, i skasowali 2000zł za OC

    next day, podarowalem ojcu auto, wypowiedzialem OC, i ladie oddali pieniązki
    kobitka evudentnie naciągneła mnie bo wiedziala, ze nie mam wyjscia

    za przerejestrowanie zaplacilem ok 100zł pozniej za oc w innej firmie 400zł

  • 9. Data: 2011-09-02 21:40:33
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Amir* napisał(-a):

    > poszedlem ubezpieczyc do PZU, okazalo sie ze nadywzki dali mi 100% :)
    > za stluczke, i skasowali 2000zł za OC

    > pozniej za oc w innej firmie
    > 400zł

    A te 400 to jak się przyznałeś do stłuczki, czy zataiłeś?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 10. Data: 2011-09-02 22:16:23
    Od: Rafal <r...@n...spamowac>

    W dniu 2011-09-02 16:28, Amir pisze:

    > dokladnie tak zrobilem
    > kupilem autko, remontowalem je 0,5roku
    >
    > poszedlem ubezpieczyc do PZU, okazalo sie ze nadywzki dali mi 100% :)
    > za stluczke, i skasowali 2000z? za OC
    >
    > next day, podarowalem ojcu auto, wypowiedzialem OC, i ladie oddali pieni?zki
    > kobitka evudentnie naci?gne?a mnie bo wiedziala, ze nie mam wyjscia
    >
    > za przerejestrowanie zaplacilem ok 100z? pozniej za oc w innej firmie 400z?

    Zależy jaka wartosc autka i komu podarujesz.. bo możesz spowodować
    konieczność zapłacenia podatku od darowizny ;)