-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: MalyMJ <m...@t...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: automat w busie
Date: Sun, 04 Sep 2011 22:26:40 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 31
Message-ID: <j40msn$hg4$1@news.onet.pl>
References: <j3m87p$of8$1@news.onet.pl> <j3m8t2$b6p$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: aauj54.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1315167959 17924 83.6.17.54 (4 Sep 2011 20:25:59 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Sep 2011 20:25:59 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
In-Reply-To: <j3m8t2$b6p$1@usenet.news.interia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2395881
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-08-31 23:26, Grejon pisze:
> W dniu 2011-08-31 23:15, MalyMJ pisze:
>> Witam
>> Planuje zakup vivaro lub trafica - pekajace lewe kolano w warszawskich
>> korkach prosi mnie zeby wziasc auto w automacie 2.5cdti
>>
>> poniżej tego jest już tylko 2.0 w manualu
>>
>> jakieś porady ? za i przeciw? ktoś może coś doradzi? jezdziliście takimi
>> autami ?...
>
> Ja jeżdżę. Jak dla mnie OK, ale nie mam porównania z klasycznymi
> automatami. Wkurwia tylko trochę, że czasami przy małych prędkościach
> zrzuca na 1 (niepotrzebnie wg mnie, jak auto się toczy z małą prędkością
> a nie rusza). No i ma taki 2-stopniowy kick-down - mocne depnięcie
> powoduje, że auto wyżej ciągnie na danym biegu, mocniejsze powoduje, że
> redukuje o 1 albo i 2 biegi w dół.
>
> Poza tym automat w Traficu (i w Vivaro pewnie też) to nie automat tylko
> zautomatyzowana skrzynia.
a czym to sie rozni?
Jak coś się zacznie sypać, to żaden warsztat
> od automatów się tego nie podejmie.
>
hmmm juz przechodzi mi chec na automat....
Następne wpisy z tego wątku
- 04.09.11 22:38 Grejon
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO