  • 31. Data: 2010-11-19 17:00:51
    Temat: Re: astra vectra czy cos innego
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> wrote in message
    news:ic66a5$sgs$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "kamil"

    > Hihi - a co to jest?
    >
    > 475KM
    > 520 kg
    >
    > w wrsji na tor
    > 500KM
    > 520kg
    >
    > to prawie 100KM ale na 100kg ;-)
    >
    > niestety wszystkie już sprzedane :D

    Sam widzisz, nigdy za duzo. Swoja droga, miales Atoma twin-turbo, czy jakis
    wybitnie ciezki motor? :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 32. Data: 2010-11-19 17:54:46
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    http://www.autocentrum.pl/spalanie/opel/astra/h.html

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 33. Data: 2010-11-19 20:30:36
    Od: "dudley" <d...@o...pl>

    Konrad L wygenerował w news:ic5jig$afh$1@node1.news.atman.pl taki oto ciąg
    znaków:
    > Tak troche z innej beczki, nie wiem czy siedziales w astrze 3, jezeli
    > nie to polecam przejsc sie do salonu. Bo jak dla mnie, podobnie jak w
    > 2-ce siedzenie jakos dziwnie powyginane (odcinek ledzwiowy szczegolnie)
    > i przynajmniej ja nie moge tam wygadnie usiasc.

    Jak się przesiadłem z vectry b do astry 3, to się załamałem - kombinowałem
    wszytkimi możliwymi regulacjami i nie mogłem znaleźć choć minimalnie
    wygodnej pozycji. Ale w końcu coś udało się ustawić i po 2-3 dniach się
    przyzwyczaiłem i siedzi mi się bardzo wygodnie.
    Pozdrawiam,
    --
    dudley, ckmk
    szarobeżowa astra III

  • 34. Data: 2010-11-20 22:54:47
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Maciek" <k...@X...pl> napisał w wiadomości
    > Mozna juz wtedy probowac nawet z ladunkiem bagazowym i kompletem osob na
    > pokladzie wyprzedzac pod gorke - powinno sie to sie to juz jakos powoli
    > rozpedzac a nie zwalniac.

    tylko po jaki ch.... z sytuacji jednostkowych robic normę ? Ile razy takie
    sytuacje mają miejsce w normalnej eksploatacji ?
    Jeżeli dla sytuacji która zdarzy się pięciokrotnie (nawet piętnastokrotnie)
    podczas przebiegu jaki ogólnie zrobię mam ponosić w sposób stały dużo
    większe koszty to jest to d.... a nie interes, ale dla mnie samochód to
    narzędzie do przemieszczania się z punktu A do punktu B w którym dynamika,
    adrenalina i możliwość ciągłego przyspeszania podczas wyprzedzania pod górę
    z pełną obsadą siedzeń i całkowitym wypełnieniem bagażnika to sprawy
    niewarte uwagi...
    --
    Jackare