  • 21. Data: 2010-11-19 12:49:48
    Temat: Re: astra vectra czy cos innego
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    On 19 Lis, 11:29, Konrad L <p...@o...pl> wrote:
    > Tak troche z innej beczki, nie wiem czy siedziales w astrze 3, jezeli
    > nie to polecam przejsc sie do salonu. Bo jak dla mnie, podobnie jak w
    > 2-ce siedzenie jakos dziwnie powyginane (odcinek ledzwiowy szczegolnie)
    > i przynajmniej ja nie moge tam wygadnie usiasc.

    Na to trochę pomaga regulacja "lędźwiowa", ale bardziej przydatna w
    trasie jest możliwość pochylenia całego fotela w tył.
    Jest to jedyny "gadżet" o jakim warto wspomnieć w 3ce. Całą reszta -
    włącznie z obsługą klimatyzacji, radia czy komputera to spora pomyłką
    niemieckich "inżynierów".

    pozdrawiam
    Sebastian

  • 22. Data: 2010-11-19 12:53:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin bratPit[pr]

    > no właśnie też nie rozumiem, jeżeli są warunki i jest linia przerywana
    > to dlaczego miałbym nie wyprzedzać?

    Linia przerywana nie oznacza nakazu wyprzedzania. Ja moją europejską
    Toyotą Prius nigdy nie wyprzedzam pod górkę. Generalnie po za miastem nie
    przekraczam 50 km/h bo według szwedzkich naukowców jest to optymalna
    prędkość pozamiejska.

    --
    ignorance is bliss

  • 23. Data: 2010-11-19 12:59:53
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-19 12:49, czupakabra pisze:

> [...]
    > Jest to jedyny "gadżet" o jakim warto wspomnieć w 3ce. Całą reszta -
    > włącznie z obsługą klimatyzacji, radia czy komputera to spora pomyłką
    a myslalem ze trudniej niz w rav4 nie moze byc :)

    --
    pozdros
    icek

  • 24. Data: 2010-11-19 13:03:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin icek2

    > a myslalem ze trudniej niz w rav4 nie moze byc :)

    Polecam obadać Fordy, tam niby jest łatwo, ale klimatyzacja żyje własnym
    życiem. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 25. Data: 2010-11-19 13:17:14
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    On 19 Lis, 13:03, to <t...@a...xyz> wrote:
    > begin icek2

    > Polecam obadać Fordy, tam niby jest łatwo, ale klimatyzacja żyje własnym
    > życiem. ;-)

    No nie - w fordach nie jest tak źle - zarówno Foki I i II jak i
    mondelaki czy Smax - mają w miarę intuicyjnie - automatyczna ma
    czytelnie wyświetlane dane - łatwo przełączać jednym przyciskiem eko/
    ac/automat. Jeszcze prościej w ręcznej. Natomiast w Astrze pod
    klawiszem "auto" nie kryje sie wcale automatyczna klima, a
    automatyczny nawiew ;).
    Żeby uruchomić klimatyzacje trzeba wejść w "menu".
    Podobnie z info o lodzie - w fordach wyświetla i tyle - w astrze za
    każdym odpaleniem trzeba wyłączać komunikat bo "radia" nie widać.

    pozdrawiam
    Sebastian

  • 26. Data: 2010-11-19 13:34:16
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > Toyotą Prius nigdy nie wyprzedzam pod górkę. Generalnie po za miastem nie
    > przekraczam 50 km/h bo według szwedzkich naukowców jest to optymalna

    no tak, masz rację tylko bezpieczeństwo i redukcja CO2 może nas uratować...
    ;-)

    brat

  • 27. Data: 2010-11-19 14:26:24
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    to spalanie vectry juz znam

    ponizej 6tki spokojnie (1,9 120km)

    a astra 1,7 ?

    --
    pozdros
    icek

  • 28. Data: 2010-11-19 15:40:45
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "bratPit[pr]"

    , nie mam zwyczaju

    > no właśnie też nie rozumiem, jeżeli są warunki i jest linia przerywana
    > to dlaczego miałbym nie wyprzedzać?

    Inteligentne chłopaki a droczą się jak dzieci, przecież dobrze wiecie co
    miałem na mysli ;-)

    Pozdrówki

  • 29. Data: 2010-11-19 15:55:40
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    > begin Mirek Ptak

    > No wystarczy do spokojnej jazdy, wyłącznie do spokojnej. Czyli muł. Jakaś
    > tam "w miarę" dynamika zaczyna się od 100 KM na tonę.

    Apetyt rosnie w miare jedzenia, w tej chwili mam kolo 180 na tone i wszystko
    inne to mul. :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 30. Data: 2010-11-19 16:44:12
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "kamil"

    > Apetyt rosnie w miare jedzenia, w tej chwili mam kolo 180 na tone i
    > wszystko inne to mul. :)

    Hihi - a co to jest?

    475KM
    520 kg