  • 21. Data: 2011-08-01 12:03:57
    Temat: Re: asistance na 2 tygodnie - dzis jakie, gdzie?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 31/07/2011 08:17, cef wrote:

    > Wymiana opony nie będzie raczej droższa niż 350 euro.
    > Całkowita destrukcja silnika? Nie bardzo sobie to wyobrażam -
    > jeśli auto ogólnie jest w stanie technicznym przy którym właściciel
    > decyduje się na taki wyjazd.

    Może ma lagunę?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 22. Data: 2011-08-01 12:14:44
    Temat: Re: Re: asistance na 2 tygodnie - dzis jakie, gdzie?
    Od: "Paweł Kajak" <a...@o...pl>

    Użytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisał w wiadomości
    > pzu pomoc, mam w 15 letnim aucie, nie musialem jeszcze korzystac ale
    > bez problemu ubezpieczyli...
    > ciekawe czy w tym mbankowym mozna 15 letnie bo wlasnie mi sie konczy
    > pzu pomoc i nie wiem czy nie przeniesc.

    Z tego co ja się orientowałem, to pzu proponuje assistance tylko na rok. Na
    krócej się nie da. Tak przynajmniej powiedziała mi pani w pzu z wmoim
    ieście. a kolega pyta o ubezpieczenie na 2 tygodnie

    --
    Paweł Kajak
    Renault Espace 2.0T z naklejką

  • 23. Data: 2011-08-01 12:54:07
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    sunwick wrote:

    > ciekawe czy w tym mbankowym mozna 15 letnie bo wlasnie mi sie konczy
    > pzu pomoc i nie wiem czy nie przeniesc.

    starter24 daje chyba nawet na dwudziestoletnie, ale na rok