  • 21. Data: 2014-05-27 13:13:39
    Temat: Re: areo2 i pesel
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" 2...@4...com

    > Dokładnie tak jest.

    Bez ,,łaski'' i bez dramatycznego pytania -- wejdzie
    hasło w kapciach, czy w butach?... Lejek (32 kb/s)
    na 2G; 3G Solorza rozgrzewa telefon, drenując akumulator.

    Na jednej karcie i net, i rozmowy. Nie trzeba dualSIMa.

    ,,Socjalny'' nie musi kupować drogiego telefonu -- z 3G
    i dualSIMem. Nie misi też tracić czasu na wpisywanie hasła.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2014-05-27 13:59:29
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Tak się wczytuje waszej rozmowie i nie rozumiem co ma ona wspólnego z moim
    pytanie ;)
    Chcę darmowego internetu, no prawie darmowego bo 27 zł poszło i dzięki temu
    właśnie się dowiedziałem, że karta też już idzie., a wy mi tu proponujecie
    abym wybrał innego operatora. U tego innego z tego co czytam wasze
    wypowiedzi trzeba płacić coś dodatkowo a tego nie chce. Możecie mi to tak na
    tzw. chłopski rozum wytłumaczyć bo nie rozumiem co to za inny operator i
    jakie są u niego opłaty ?

  • 23. Data: 2014-05-27 14:18:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mz" 53847e22$0$2153$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > tego nie chce. Możecie mi to tak na tzw. chłopski rozum wytłumaczyć bo nie rozumiem
    co to za inny operator i jakie są u niego

    Dziewica dała 8 pln na start
    Aero2 zabrał na start 7 pln i wziął kaucję wysoką na 20 pln.
    Aby tę kaucję odzyskać -- trzeba odesłać pełne plastyki, co
    znów kosztuje.

    Dziewica daje lejek 32 kb/s bezkapciowy, na 2 G.
    Solorz daje do 512 kb/s naenergożerne 3G
    w zamian za zabawę w kapciach.

    -=-

    VM dodatkowo oferuje Ci numer telefonu i pakiety
    100 MB miesięcznie -- w zamian za pieniądze.
    Możesz brać, ale nie musisz, z tym, że nie
    wszędzie dociera Aero2.

    -=-

    Wybór należy do Ciebie? Już nie. ;)
    Ale (mając dualSIMa pod Aero2) możesz mieć dwie karty -- jedną
    Aero2 i jedną VM. Szybko przekonasz się co do tego, czy
    wpisywanie kapci jest przeszkodą, czy nie jest.

    -=-

    Ja zamierzam przenieść do VM jeszcze jeden numer.
    Zamierzam też przenieść numery do Orange, aby
    korzystać z lwiej promocji.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2014-05-27 14:31:59
    Od: "mz" <l...@w...pl>

> [...]

    -=-

    Ja zamierzam przenieść do VM jeszcze jeden numer.
    Zamierzam też przenieść numery do Orange, aby

    Areo chcę włożyć do tableta.
    Co to za dziewica ? Możesz jaśniej ?

  • 25. Data: 2014-05-27 15:43:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mz" 538485c2$0$2363$6...@n...neostrada.pl

    > Areo chcę włożyć do tableta.

    Na 10 calach łatwiej wpisać kapcia?

    > Co to za dziewica ? Możesz jaśniej ?

    Taka, co to każdemu chętnemu daje, ale dziewicą pozostaje.
    Zwyczajna. ;) Wielokrotnego użytku. ;) Z wielodostępem. ;)

    http://virginmobile.pl/

    19 groszy za minutę; za 5 pln rok wychodnego;
    lejek 32 kb/s -- ciasny z wiadomego powodu.

    Aero2 zaprzestanie dawania, zaś dziewicę ludzie być może
    rozruszają ;) tak mocno, że lejek będzie szerszy, lecz
    póki co -- do wielu zadań lepiej mieć 32 kb/s naprawdę
    niż 512 kb/s na niby.

    -=-

    Jeśli ktoś (moja matka) chce NjuMobile bez netu -- VirgiMmobile
    mu nie posłuży, ale jeśli ktoś rzadko dzwoni (ja) i chce mieć
    dostęp do netu (choćby cieniutki na 32 kb/s) raczej nie może
    wahać się. :)

    -=-

    Kiedy chcesz używać Aero2? Właśnie wtedy, gdy musisz włożyć kapcie. :)

    Ponadto Olecko i Gołdap oraz masa miejsc pomiędzy miastami -- to strefa zero. ;)

    No i 3G żrące akumulator!!!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'