  • 1. Data: 2012-04-30 20:00:09
    Temat: aparat na komunie :-)
    Od: syriusz <r...@s...pl>

    Nigdy nie pomyślałem, że zadam takie pytanie na tej grupie ;-)
    Wypadłem trochę jednak z tematu (szczególnie jeśli o cyfrowe gadżety
    chodzi), a komunia za 2 tygodnie, więc krótko i na temat:

    Potrzebuję aparat cyfrowy kompaktowy dla syna (a tata ciągle w żelatynie
    siedzi... sic! ;-)

    3 podstawowe kryteria, to:
    - możliwie szeroki kont (czyli odpowiednik 35mm zaczynający się od
    maks. 28mm);
    - możliwie największy wbudowany LCD do podglądu zdjęć;
    - cena do 350zł.

    Będę wdzięczny za wszelkie konkretne sugestie w rodzaju: marka, model :-)

    Pozdrawiam,
    syriusz

  • 2. Data: 2012-04-30 21:03:41
    Temat: Re: aparat na komunie :-)
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 30/04/2012 19:00, syriusz wrote:
> [...]
    > - cena do 350zł.
    >
    > Będę wdzięczny za wszelkie konkretne sugestie w rodzaju: marka, model :-)

    Odpowiedz, ale tak szczerze. Jesteś regularnie w kościele, spowiadasz
    się raz w miesiącu i przestrzegasz postu?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 3. Data: 2012-04-30 22:53:39
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Monday, April 30, 2012 3:03:41 PM UTC-4, kamil wrote:

    > Odpowiedz, ale tak szczerze. Jesteś regularnie w kościele, spowiadasz
    > się raz w miesiącu i przestrzegasz postu?

    Ozesz kurwa!
    Od razu powinienes mu doradzic body chrystusa, z obrzezanym zumem.

    Slon.

  • 4. Data: 2012-04-30 23:23:35
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 30/04/2012 21:53, Slon wrote:

    > Ozesz kurwa!
    > Od razu powinienes mu doradzic body chrystusa, z obrzezanym zumem.

    Pytam z ciekawości, bo katolik zapewne żaden, ale szopki komunijnej
    dzieciakowi nie oszczędzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 5. Data: 2012-05-01 01:55:56
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Monday, April 30, 2012 5:23:35 PM UTC-4, kamil wrote:

    > Pytam z ciekawości, bo katolik zapewne żaden, ale szopki komunijnej
    > dzieciakowi nie oszczędzi.

    Chuj cie to powinno obchodzic, "czlowieku z dobrym gustem".

    Slon.

  • 6. Data: 2012-05-01 09:14:20
    Od: "StaM " <k...@W...gazeta.pl>

    Slon <z...@g...com> napisał(a):
    ..
    > Chuj cie to powinno obchodzic, "czlowieku z dobrym gustem".
    >
    > Slon.

    Skoro jestes komunista, to bierz udzial w pochodzie 1-szo majowym diabelku.

    Jezeli celebrujesz komunie dziecka, to zapoznaj sie przynajmniej z zasadami wiary.
    ...ale po co i do kogo ja to pisze!?
    StaM

  • 7. Data: 2012-05-01 12:01:01
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    syriusz napisa?(a):

> [...]
    > maks. 28mm);
    > - możliwie największy wbudowany LCD do podglądu zdjęć;

    Gadżety komunijne powinny sie charakteryzować jednym (acz podstawowym)
    parametrem: mają wyglądać bardziej "cool" i sprawiać wrażenie
    "droższych" niż od tych, które dostali koledzy. Szerokim kątem, dużym
    LCD i ceną 350 zł tylko obciach młodemu sprawisz ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 8. Data: 2012-05-01 12:40:02
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-05-01 12:01, januszek pisze:
> [...]
    > "droższych" niż od tych, które dostali koledzy. Szerokim kątem, dużym
    > LCD i ceną 350 zł tylko obciach młodemu sprawisz ;)

    Dokładnie, zresztą gadżet komunijny rzadko przeżywa do końca wakacji,
    więc nie traktuj tej inwestycji zbyt poważnie :)

    --
    pozdrawia Adam
    /ile kremówek zjadł papież?/

  • 9. Data: 2012-05-01 15:27:47
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <s...@g...mierzwiak.com>,
    januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

> [...]
    > "droższych" niż od tych, które dostali koledzy. Szerokim kątem, dużym
    > LCD i ceną 350 zł tylko obciach młodemu sprawisz ;)

    Sadze ze kolega pytacz ma zbyt wysrubowane wymagania.
    Ale za 350zl mozna kupic wypasiony (21 przerzutek, pelna amortyzacja)
    rower w carefourze.

    --
    TA

  • 10. Data: 2012-05-01 18:57:10
    Od: syriusz <r...@s...pl>

    On 2012-04-30 21:03, kamil wrote:
    > Odpowiedz, ale tak szczerze. Jesteś regularnie w kościele, spowiadasz
    > się raz w miesiącu i przestrzegasz postu?

    Odpowiedź (całkowicie szczera) na te wszystkie pytania brzmi - NIE.
    Jestem ateistą.
    Ale jaki to ma związek z moim pytaniem o aparat na komunię?

    Pozdrawiam,
    Rafał