  • 11. Data: 2012-05-01 19:24:20
    Temat: Re: aparat na komunie :-)
    Od: syriusz <r...@s...pl>

    On 2012-04-30 23:23, kamil wrote:
    > Pytam z ciekawości, bo katolik zapewne żaden, ale szopki komunijnej
    > dzieciakowi nie oszczędzi.

    Nie "nie oszczędzi", lecz NIE POSKĄPI.
    Bo komunijna szopka - biorąc pod uwagę środowisko w jakim dzieciak się
    wychowuje - ważniejsza nawet niż same prezenty...
    A Ty masz swoje dzieci i stanąłeś już przed podobnym dylematem?
    Bo mam wrażenie, że tylko z nieco starszym dzieciakiem od swojego syna
    rozmawiam...

    Pozdrawiam,
    syriusz

  • 12. Data: 2012-05-01 19:30:23
    Od: syriusz <r...@s...pl>

    On 2012-05-01 09:14, StaM wrote:
    > Jezeli celebrujesz komunie dziecka, to zapoznaj sie przynajmniej z zasadami wiary.

    Eeee... jedno nie implikuje drugiego... gdyby to było takie proste...
    Poza tym "celebrujesz", to za dużo powiedziane - raczej: "akceptujesz".

    Pozdrawiam,
    syriusz

  • 13. Data: 2012-05-01 20:07:43
    Od: syriusz <r...@s...pl>

    On 2012-05-01 12:01, januszek wrote:
    > Gadżety komunijne powinny sie charakteryzować jednym (acz podstawowym)
    > parametrem: mają wyglądać bardziej "cool" i sprawiać wrażenie
    > "droższych" niż od tych, które dostali koledzy. Szerokim kątem, dużym
    > LCD i ceną 350 zł tylko obciach młodemu sprawisz ;)

    Ten aparat ma być drugim prezentem - tym od babci - rodzice zadbali już
    o coś bardziej "cool" ;-)
    Poza tym widziałem jaką radochę młody miał, kiedy zdjęcia pstrykał żony
    cyfrówką (choć ciężką jak dla niego).
    Widziałem wtedy u niego chęć do eksperymentów z obrazem, który zaraz
    mógł na LCD obejrzeć.
    Stąd pomysł na kompakt - i uważam, że będzie trafiony.
    A to czy prezent jest za 350zł czy za 3500zł - będzie miało znaczenie
    dla nastolatka - jeszcze nie teraz... ;-)

    Pozdrawiam,
    syriusz

  • 14. Data: 2012-05-01 20:09:58
    Od: syriusz <r...@s...pl>

    On 2012-05-01 12:40, Janko Muzykant wrote:
    > Dokładnie, zresztą gadżet komunijny rzadko przeżywa do końca wakacji,
    > więc nie traktuj tej inwestycji zbyt poważnie :)

    Ale kto powiedział, że traktuję poważnie? :-)
    Jak będziesz miał kiedyś dzieci, to przestaniesz o zabawkach dla nich
    mówić jak o "inwestycji"... :-P

    Pozdrawiam,
    syriusz

  • 15. Data: 2012-05-01 20:11:16
    Od: syriusz <r...@s...pl>

    On 2012-05-01 15:27, T...@s...in.the.world wrote:
    > Sadze ze kolega pytacz ma zbyt wysrubowane wymagania.
    > Ale za 350zl mozna kupic wypasiony (21 przerzutek, pelna amortyzacja)
    > rower w carefourze.

    Rower już ma (choć nie z carefoura ;-) i wymiata na nim pewnie lepiej
    niż Ty... :-P

    Pozdrawiam,
    syriusz

  • 16. Data: 2012-05-01 20:36:11
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-05-01 16:57:10 +0000, syriusz <r...@s...pl> said:

    > Ale jaki to ma związek z moim pytaniem o aparat na komunię?

    Taki, że skoro chcesz dziecku zafundować prezent, to po prostu to zrób.
    Jeżeli jesteś ateistą i masz odwagę na usnecie się do tego przyznać, to
    powinieneś mieć odwagę przyznać się do tego przed żoną i dzieckiem.
    Inaczej.
    Żydzi w stanach nie celebrują Bożego Narodzenia bo mają odwagę być
    Żydami. Jehowi także. Ci którzy nie mają tej odwagi przestają być
    Żydami w drugim pokoleniu.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2012-05-01 20:36:55
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, May 1, 2012 2:07:43 PM UTC-4, syriusz wrote:

> [...]
    > A to czy prezent jest za 350zł czy za 3500zł - będzie miało znaczenie
    > dla nastolatka - jeszcze nie teraz... ;-)

    Skoro juz sie wytlumaczyles, to jeszcze przepros za watek i za to, ze zyjesz.

    Slon

  • 18. Data: 2012-05-01 20:44:34
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, May 1, 2012 2:36:11 PM UTC-4, JA wrote:

> [...]
    > Żydzi w stanach nie celebrują Bożego Narodzenia bo mają odwagę być
    > Żydami. Jehowi także. Ci którzy nie mają tej odwagi przestają być

    Konkurujesz z innymi w tym watku, aby pokazac, ze jestescie coraz bardziej
    pokurwieni?

    Slon

    Slon

  • 19. Data: 2012-05-01 23:07:29
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Tue, 1 May 2012 20:36:11 +0200, JA napisał(a):

    > Taki, że skoro chcesz dziecku zafundować prezent, to po prostu to zrób.

    Twój brak logiki wręcz powala.
    --
    GLaF

  • 20. Data: 2012-05-01 23:09:02
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Mon, 30 Apr 2012 20:00:09 +0200, syriusz napisał(a):

> [...]
    > Wypadłem trochę jednak z tematu (szczególnie jeśli o cyfrowe gadżety
    > chodzi), a komunia za 2 tygodnie, więc krótko i na temat:
    >
    > Potrzebuję aparat cyfrowy kompaktowy dla syna (a tata ciągle w żelatynie
    > siedzi... sic! ;-)
    >
    > 3 podstawowe kryteria, to:
    > - możliwie szeroki kont (czyli odpowiednik 35mm zaczynający się od
    > maks. 28mm);
    > - możliwie największy wbudowany LCD do podglądu zdjęć;
    > - cena do 350zł.
    >
    > Będę wdzięczny za wszelkie konkretne sugestie w rodzaju: marka, model :-)

    Proponuję Samsunga z dodatkowym wyświetlaczem z przodu - bajer, ale zrobi
    wrażenie.

    --
    GLaF