  • 11. Data: 2009-06-19 06:01:02
    Temat: Re: aparat ktory dlugo trzyma na bateriach
    Od: Jurekk <j...@o...pl>

    Marek pisze:
    > jaka firma robi najbardziej energooszczedne aparaty, tzn. takie które
    > jak najdłużej trzymają na jednym ładowaniu, a jaka robi takie
    > najbardziej pożerające energię ?
    D70 ok. 1500 fotek z podglądem, ale bez lampy

  • 12. Data: 2009-06-22 20:33:38
    Od: "emarcin" <e...@p...com>

    > jaka firma robi najbardziej energooszczedne aparaty, tzn. takie które
    > jak najdłużej trzymają na jednym ładowaniu

    Wprowadziłeś dziwny podział. Moim zdaniem tak nie da się podzielić.
    Ale ...
    Swego czasu poszukiwałem "kieszonkowca"
    i po analizie pozostały dwa "długo trzymające":
    Canon IXUS860IS i Nikon Coolpix S600
    Może to odpowie na Twoje pytanie.

    Pozdrawiam emarcin

    4179 (20090622) __________

  • 13. Data: 2009-06-23 12:06:04
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Marek pisze:
    > jaka firma robi najbardziej energooszczedne aparaty, tzn. takie które
    > jak najdłużej trzymają na jednym ładowaniu, a jaka robi takie
    > najbardziej pożerające energię ?

    Mi najdłużej pracuje na baterii Pentax ME - już rok temu jak kupiłem z
    baterią, tak nie musiałem jej jeszcze wymieniać :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 14. Data: 2009-06-24 09:38:48
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    > Mi najdłużej pracuje na baterii Pentax ME - już rok temu jak kupiłem z
    > baterią, tak nie musiałem jej jeszcze wymieniać :P

    NTG, RTFM i idź sobie ;-P

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327