  • 11. Data: 2009-02-03 16:12:50
    Temat: Re: alternatywne klamki hamulca / sprzęgła
    Od: dmocho <d...@g...com>

    On 3 Lut, 16:06, marider <m...@g...pl> wrote:

    > To jakos dziwnie kierownice trzymasz i robisz "ewolucje" na dzwigniach.
    > Ja trzymam nasada dloni i zewnetrznymi dwoma palcami na raczkach a na
    > klamkach mam palce wskazujacy u srodkowy i tymi je wciskam. Poza tym
    > trzymanie czesci lapy na klamkach w czasie jazdy to zawsze te
    > milisekundy mniej czasu reakcji jak zachodzi nagla potrzeba uzycia hebla
    > czy sprzegla ;)

    Dokładnie do takiego układu jak opisałeś zmierzam, tylko mi długości
    palca nie starcza - stąd te "ewolucje". A że jeżdżąc po mieście przez
    100% czasu trzymam łapy na klamkach, to mam już tego dość.

    Dzięki za informacje z pazzo racing, napiszę jeszcze do CRG,
    a tym czasem oglądam jeszcze te z allegro o których napisałem
    wcześniej. Są znacznie (4x) tańsze niż to co napisałeś, a problem
    głównie dotyczy hamulca, bo w sytuacji awaryjnej na nim trzeba
    się wykazać precyzją i wyczuciem, a sprzęgło rozłączyć można
    bez wielkiej ekwilibrystyki w dowolny sposób.

    Pozdrawiam,
    --
    dmocho
    GS500F'94 (żółtydziób)

  • 12. Data: 2009-02-03 20:14:23
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    dmocho pisze:

> [...]
    > się wykazać precyzją i wyczuciem, a sprzęgło rozłączyć można
    > bez wielkiej ekwilibrystyki w dowolny sposób.

    Toz Ci tlumacze coby kupic klamke hamulca od GS500 w wersji z regulacja.
    Albo od GXF600/750. Tez powinna pasowac.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 13. Data: 2009-02-03 20:28:10
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    dmocho pisze:

    > Jakieś pomysły, poza oczywistym, że można pociąć i pospawać
    > w inny kształt obecne? ;)
    Regulowana klamka sprzęgła, może utrudnić wrzucenie luzu z powodu
    gorszego wysprzęglania; ale to już kwestia konkretnego modelu i
    ustawienia klamki

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2009-02-04 09:25:48
    Od: dmocho <d...@g...com>

    On 3 Lut, 21:14, Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    > Toz Ci tlumacze coby kupic klamke hamulca od GS500 w wersji z regulacja.
    > Albo od GXF600/750. Tez powinna pasowac.

    To zrozumiałem. Znalazłem na Allegro klamki tuningowe, ponieważ
    obrazki
    z klamkami regulowanymi oryginalnymi (ze starszych modeli) wyglądają
    na niepasujące:
    a) stara, regulowana: http://tinyurl.com/amdtdd
    b) nowa, nieregulowana: http://tinyurl.com/c8b6gf

    Pozdrawiam,
    --
    dmocho
    GS500F'94 (żółtydziób)

  • 15. Data: 2009-02-04 10:26:48
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    Jakieś pomysły, poza oczywistym, że można pociąć i pospawać
    w inny kształt obecne? ;)

    Pozdrawiam,
    dmocho
    GS500F'94 (żółtydziób)