  • 1. Data: 2009-02-01 17:38:14
    Temat: Chęć zakupu dużego skutera:)
    Od: "Łukasz Rydz" <r...@o...eu>

    Witam:) Chciałbym sobie kupić jakiś duży skuter żebym mogł go zarejestrować
    na motorower ( 50 ccm)

    Chciałbym żeby z wyglądu przypominał :
    http://www.allegro.pl/item541045252_yamaha_majesty_1
    50_igla_w_wa_okazja.html
    http://www.allegro.pl/item537053552_yuki_boss_150_du
    zy_nowy_komfortowy_skuter.html

    Cena : do 3500 zł ;) Proszę o szybką odp.

  • 2. Data: 2009-02-01 18:05:02
    Temat: Re: Chęć zakupu dużego skutera:)
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Łukasz Rydz pisze:
    > Witam:) Chciałbym sobie kupić jakiś duży skuter żebym mogł go zarejestrować
    > na motorower ( 50 ccm)

    co to znaczy zebys mógł? znaczy zeby prawo Ci pozwoliłó? nie ma takiego,
    albo 50 ccm albo duzy. Musisz wybrac

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2009-02-01 18:17:17
    Od: "Łukasz Rydz" <r...@o...eu>

    > co to znaczy zebys mógł? znaczy zeby prawo Ci pozwoliłó? nie ma takiego,
    > albo 50 ccm albo duzy. Musisz wybrac

    Czyli nie ma skutera takiej wielkości o pojemności 50 ccm?

  • 4. Data: 2009-02-01 18:21:30
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Łukasz Rydz pisze:

    > Czyli nie ma skutera takiej wielkości o pojemności 50 ccm?

    nie wiem ale najprosciej wejdz na allegro w kategorie do 50 ccm, ustaw
    sortowanie po cenie i sam zobaczysz czy jest cokolwiek spełniającego te
    wymagania.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 5. Data: 2009-02-01 18:39:29
    Od: "Bialy" <m...@o...pl.wytnijpokropce>

    Łukasz Rydz napisal(a):

    | Czyli nie ma skutera takiej wielkości o pojemności 50 ccm?

    Z 'duzych' to mi do glowy przychodzi tylko Peugeot Elyseo. Ale nie jest az
    tak duzy, jak np. Burgman 400, itd.

    --
    -) Bialy
    ( GG: 1092403

  • 6. Data: 2009-02-01 20:03:25
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    150_igla_w_wa_okaz...http://www.allegro.pl/item53705
    3552_yuki_boss_150_duzy_nowy_komfortow...

    > Cena : do 3500 zł ;) Proszę o szybką odp.

    Kymco Bet&Win. Z wyglądu przypomina co prawda toster, ale rzeczywiście
    jest wielki. Tylko czy to jakiś plus? 120 kg skutera i silniczek
    50ccm?

    Nikanor
    DL650
    DR350
    Agility125

  • 7. Data: 2009-02-02 05:37:25
    Od: "Dysiek" <n...@c...pl>

    Witam

    Ja sprzedaje moj motorower - mam tez cylinder, tloki i pierscienie od 80
    ccm. Pasuja bez problemu. Motor wyglada tak (to nie jest zdjecie mojej
    sztuki, jeszcze nie zrobilem).
    http://www.motorbike-search-engine.co.uk/classic_bik
    es/honda-mbx80.jpg Jest
    z 1986 roku, dosyc stary, ale dobrze utrzymany. Pali od kopa.

    Cena: 2000

    Dysiek

  • 8. Data: 2009-02-02 06:59:04
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Dysiek pisze:
> [...]
    es/honda-mbx80.jpg
    > Jest z 1986 roku, dosyc stary, ale dobrze utrzymany. Pali od kopa.

    ale zauwazasz te subtelna róznice między tą hondą a klasycznym skuterem ?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 9. Data: 2009-02-02 07:02:46
    Od: "Dysiek" <n...@c...pl>

    > ale zauwazasz te subtelna róznice między tą hondą a klasycznym skuterem ?

    Tak se napisalem - 6 rano byla ;-) Poza tym imho moj motorek to lepsza opcja
    jak skuter.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 10. Data: 2009-02-02 07:13:07
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Dysiek pisze:

    > Tak se napisalem - 6 rano byla ;-) Poza tym imho moj motorek to lepsza
    > opcja jak skuter.

    pod jakim względem lepsza ?

    --
    Arni Toruń