  • 1. Data: 2009-02-03 10:45:31
    Temat: alternatywne klamki hamulca / sprzęgła
    Od: dmocho <d...@g...com>

    Witam,

    Z powodu posiadania krótkich paluszków u rąk szukam sposobu
    na zmodyfikowanie lub zmianę klamek hamulca i sprzęgła cobym
    miał szansę poprawnie (tzn. palcami od wewnętrznej strony kierownicy)
    do nich sięgnąć. Na razie wychodzi to dość pokracznie, bo trzymając
    "zewnętrznymi" paluchami kierownicę to mogę fo klamki co najwyżej
    dotknąć...

    Na alledrogo regulowane manetki to widziałem, ale raczej do np. R1,
    a nie mojego sprzęta.

    Jakieś pomysły, poza oczywistym, że można pociąć i pospawać
    w inny kształt obecne? ;)

    Pozdrawiam,
    dmocho
    GS500F'94 (żółtydziób)

  • 2. Data: 2009-02-03 10:57:07
    Temat: Re: alternatywne klamki hamulca / sprzęgła
    Od: marider <m...@g...pl>

    dmocho pisze:
> [...]
    > do nich sięgnąć. Na razie wychodzi to dość pokracznie, bo trzymając
    > "zewnętrznymi" paluchami kierownicę to mogę fo klamki co najwyżej

    A ktore to sa zewnetrrzne a ktore wewnetrzne palce i jak trzymasz rece
    na kierownicy? Bo opis jest niejasny albo czegos nie rozumiem.

    > Na alledrogo regulowane manetki to widziałem, ale raczej do np. R1,
    > a nie mojego sprzęta.
    >
    > Jakieś pomysły, poza oczywistym, że można pociąć i pospawać
    > w inny kształt obecne? ;)

    Poszukaj sobie klamek CRG

    http://www.constructorsrg.com/store/index_o.html

    albo Pazzo Racing

    http://www.pazzoracing.com/

    Napisz do nich, moze je robia do GSa, nie wiem.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 3. Data: 2009-02-03 11:10:07
    Od: dmocho <d...@g...com>

    On 3 Lut, 11:57, marider <m...@g...pl> wrote:

    > A ktore to sa zewnetrrzne a ktore wewnetrzne palce i jak trzymasz rece
    > na kierownicy? Bo opis jest niejasny albo czegos nie rozumiem.

    Wewnętrzne = wskazujący + środkowy

    Na razie muszę trzymać manetkę nie na jej końcu (lub w pobliżu),
    a raczej kciukiem i wskazującym po stronie klamki i operować klamką
    pozostałymi, co nie tylko, że nie pomaga wyczuć tematu, to jeszcze
    wymaga zwiększonej siły (i na dłuższą metę męczy...).

    Czy teraz wyraziłem się jaśniej?

    > Poszukaj sobie klamek CRG
    > albo Pazzo Racing
    > Napisz do nich, moze je robia do GSa, nie wiem.

    Spróbuję popisać, bo w katalogach to mają od 600-tek w górę...

    Pozdrawiam,
    --
    dmocho
    GS500F'94 (żółtydziób)

  • 4. Data: 2009-02-03 11:12:52
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    dmocho pisze:

    > Spróbuję popisać, bo w katalogach to mają od 600-tek w górę...

    Nowsze GS 500 maja hamulec z regulacja. Sprzeglo z regulacja mozna
    przelozyc z wiekszych suzuki, razem z uchwytem.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 5. Data: 2009-02-03 12:41:28
    Od: dmocho <d...@g...com>

    On 3 Lut, 12:12, Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    > Nowsze GS 500 maja hamulec z regulacja. Sprzeglo z regulacja mozna
    > przelozyc z wiekszych suzuki, razem z uchwytem.

    Poszedłem do garażu, sprawdziłem, na 100% regulacji brak.
    Poza tym właśnie się dopatrzyłem, że nakłamałem w sigu.
    Interesuje mnie rocznik 2004 a nie 1994.

    Doszły mnie też słuchy, że regulacja hamulca może zależeć
    od miejsca montażu konkretnej sztuki...

    Pozdrawiam,
    --
    dmocho
    GS500F'04 (żółtydziób)

  • 6. Data: 2009-02-03 12:48:39
    Od: "benov" <benov@kakademona_wp.pl>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał

    > Nowsze GS 500 maja hamulec z regulacja. Sprzeglo z regulacja mozna
    > przelozyc z wiekszych suzuki, razem z uchwytem.

    Wlasnie nie, starsze maja z regulacja( moj 97, kolegi 94 i 99 mialy), a
    nowsze (2005 ktory u mnie stal) nie maja regulacji. W nowszych jest gorsza
    pompa i gorsze klamki, nie polecam.

    --
    benov

  • 7. Data: 2009-02-03 13:10:46
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    benov pisze:

    > Wlasnie nie, starsze maja z regulacja( moj 97, kolegi 94 i 99 mialy), a
    > nowsze (2005 ktory u mnie stal) nie maja regulacji. W nowszych jest gorsza
    > pompa i gorsze klamki, nie polecam.

    Starsze, czyl itak do ok 92-93 nie mialy regulacji. Potem montowali z
    regulacja. Najnowsze to nie wiem bo sie GS500E brzydze :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 8. Data: 2009-02-03 13:19:45
    Od: "wsk125" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >pozostałymi, co nie tylko, że nie pomaga wyczuć tematu, to jeszcze
    >wymaga zwiększonej siły (i na dłuższą metę męczy...).

    Kolego, moze EASY PULL rozwiaze Twoj problem???

    Na aukacjach po 75PLN...

    ----
    pzdr,
    Marcin
    VN800
    wroc

  • 9. Data: 2009-02-03 13:21:22
    Od: dmocho <d...@g...com>

    On 3 Lut, 13:48, "benov" <benov@kakademona_wp.pl> wrote:

    > Wlasnie nie, starsze maja z regulacja( moj 97, kolegi 94 i 99 mialy), a
    > nowsze (2005 ktory u mnie stal) nie maja regulacji. W nowszych jest gorsza
    > pompa i gorsze klamki, nie polecam.

    To by sporo wyjaśniało.

    W tak zwanym międzyczasie zapuściłem nieco głębszego nura w alledrogo
    i wynalazłem gościa, który sprzedaje takie coś:
    http://www.bikeit.co.uk/bars_product.asp?ID=225

    Na pierwszy rzut oka wygląda ok, więc i link może się komuś przyda...
    Nie umieszczam linka do aukcji, bo te się szybko deaktualizują, a
    archiwum
    trwa. ;)

    Pozdrawiam,
    --
    dmocho
    GS500F'94 (żółtydziób)

  • 10. Data: 2009-02-03 15:06:55
    Od: marider <m...@g...pl>

    dmocho pisze:
> [...]
    > pozostałymi, co nie tylko, że nie pomaga wyczuć tematu, to jeszcze
    > wymaga zwiększonej siły (i na dłuższą metę męczy...).

    To jakos dziwnie kierownice trzymasz i robisz "ewolucje" na dzwigniach.
    Ja trzymam nasada dloni i zewnetrznymi dwoma palcami na raczkach a na
    klamkach mam palce wskazujacy u srodkowy i tymi je wciskam. Poza tym
    trzymanie czesci lapy na klamkach w czasie jazdy to zawsze te
    milisekundy mniej czasu reakcji jak zachodzi nagla potrzeba uzycia hebla
    czy sprzegla ;)

    > Spróbuję popisać, bo w katalogach to mają od 600-tek w górę...

    Ewentualnie mozesz psrobowac dopasowac dzwignie, uchwyty i pompy od
    innego modelu. Kierownice maja zazwyczaj standardowe 22mm a GS500 cup
    kiedys bylo wiec i pewnie aftermarketowe dodatki tez do tego sa.

    Napisalem z ciekawosci do pazzo racing, maja dystrybutora w DE i za
    komplet 2 klamek do motka licza sobie 199EUR + 18EUR przesylka do Pl.

    Pzdr