-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix
.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.g
iganews.com!postnews.google.com!v31g2000vbb.googlegroups.com!not-for-mail
From: dmocho <d...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: alternatywne klamki hamulca / sprzęgła
Date: Tue, 3 Feb 2009 08:12:50 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 28
Message-ID: <d...@v...googlegroups.com>
References: <d...@r...googlegroups.com>
<gm97u3$892$1@inews.gazeta.pl>
<5...@y...googlegroups.com>
<gm9mid$6qa$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 193.111.22.216
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1233677570 22927 127.0.0.1 (3 Feb 2009 16:12:50 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Feb 2009 16:12:50 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: v31g2000vbb.googlegroups.com; posting-host=193.111.22.216;
posting-account=r336WQoAAAAxMxfts0sNabG_9DWSaYVK
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl; rv:1.9.0.5) Gecko/2009010514
Gentoo Firefox/3.0.5,gzip(gfe),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:587189
[ ukryj nagłówki ]On 3 Lut, 16:06, marider <m...@g...pl> wrote:
> To jakos dziwnie kierownice trzymasz i robisz "ewolucje" na dzwigniach.
> Ja trzymam nasada dloni i zewnetrznymi dwoma palcami na raczkach a na
> klamkach mam palce wskazujacy u srodkowy i tymi je wciskam. Poza tym
> trzymanie czesci lapy na klamkach w czasie jazdy to zawsze te
> milisekundy mniej czasu reakcji jak zachodzi nagla potrzeba uzycia hebla
> czy sprzegla ;)
Dokładnie do takiego układu jak opisałeś zmierzam, tylko mi długości
palca nie starcza - stąd te "ewolucje". A że jeżdżąc po mieście przez
100% czasu trzymam łapy na klamkach, to mam już tego dość.
Dzięki za informacje z pazzo racing, napiszę jeszcze do CRG,
a tym czasem oglądam jeszcze te z allegro o których napisałem
wcześniej. Są znacznie (4x) tańsze niż to co napisałeś, a problem
głównie dotyczy hamulca, bo w sytuacji awaryjnej na nim trzeba
się wykazać precyzją i wyczuciem, a sprzęgło rozłączyć można
bez wielkiej ekwilibrystyki w dowolny sposób.
Pozdrawiam,
--
dmocho
GS500F'94 (żółtydziób)
Następne wpisy z tego wątku
- 03.02.09 20:14 Kuczu
- 03.02.09 20:28 Piotr Rezmer
- 04.02.09 09:25 dmocho
- 04.02.09 10:26 metalbeast
Najnowsze wątki z tej grupy
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
- Re: Kluby MC, barwy i ustalenia - pare wyjasnien (bardzo dlugie) -- total offtopic
- Covid Covidem, ale co z Różańskowiskiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=