    From: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: alternatywa dla automapy
    Date: Thu, 15 Apr 2010 19:52:40 +0200

    witam

    mam automape 5.x i ostatnio pod Krakowem jechałem autostradą, a
    nawigacja twierdziła ze "tnę" na przełaj przez pole. Już chciałem kupić
    aktualizaje.. ale okazało sie ze ona jest na rok, ale nie od dziś, tylko
    od wygaśniecia poprzedniej. nie podoba mi sie to.
    Poradźcie proszę jak to jest z innymi programami do nawigacji dla
    windowsa moblie. Który ma podobne pokrycie do automapy, jak jest z
    zakupem(cena) i aktualizacjami. tak prawdę mówiąc to stara automapa by
    mi pasowała, gdyby nie fakt ze akurat teraz mamy boom na budowę dróg...

    ToMasz

    PS jakiś taki zboczony jestem, ze jak mogę, to nie używam piratów.