  • Data: 2010-04-15 22:08:01
    Temat: Re: alternatywa dla automapy
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    ToMasz wrote:
    > witam
    >
    > mam automape 5.x i ostatnio pod Krakowem jechałem autostradą, a
    > nawigacja twierdziła ze "tnę" na przełaj przez pole. Już chciałem
    > kupić aktualizaje.. ale okazało sie ze ona jest na rok, ale nie od
    > dziś, tylko od wygaśniecia poprzedniej. nie podoba mi sie to.
    > Poradźcie proszę jak to jest z innymi programami do nawigacji dla
    > windowsa moblie. Który ma podobne pokrycie do automapy, jak jest z
    > zakupem(cena) i aktualizacjami. tak prawdę mówiąc to stara automapa by
    > mi pasowała, gdyby nie fakt ze akurat teraz mamy boom na budowę
> [...]

    ale jechales na 99% rownolegle do autostrady ale odsuniety np o 50m w bok.
    Mialem tak kilka razy na nawigacji AM na urzadzeniu na WMobile, jakis blad
    chipsetu GPS raczej niz AM, zrezetowany PDA znow lokalizowal mnie w zlym
    miejscu o jakies 30m. Po jakims czasie sie mu , wprowadzanie mnie w blad,
    znudzilo i "wskoczylem na tory".

    Nie win AM, to ze czasami kurF* kazala mi skrecac w zupelnie nie REALNE i
    totalnie gowniane trasy,drogi to inna sprawa ale idealow nie ma.