  • 1. Data: 2013-01-16 02:30:51
    Temat: jack 3.5 mm 4 pola > na 2 x jack 3.5 mm 3 pola
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    smartfony/tablety maja wtyczki jack 3.5mm 4 pola (sluchawki stereo +
    mikrofon) i na rynku jest sporo takich dousznych sluchawek.

    Chcialbym takie sluchawki uzywac takze do notebooka ale sa tam 2
    osobne wejscia (sluchawki i mikrofon). Czy jest gdzie do dostania
    przejsciowka (Y - kable), gdzie z jednej strony byloby gniazdo jack
    3.5mm 4 pola na 2 x wtyczki 3.5 mm po 3 pola - aby to podpiac do
    notebooka co celow voip/skype itp.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2013-01-16 10:02:17
    Temat: Re: jack 3.5 mm 4 pola > na 2 x jack 3.5 mm 3 pola
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 16.01.2013 02:30, schrieb a...@p...pl:
> [...]
    > przejsciowka (Y - kable), gdzie z jednej strony byloby gniazdo jack
    > 3.5mm 4 pola na 2 x wtyczki 3.5 mm po 3 pola - aby to podpiac do

    OIDP widziałem takowe w sklepie dla idiotów albo RTV Euro AGD.

    Waldek

  • 3. Data: 2013-01-20 20:23:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 16 Jan 2013 02:30:51 +0100, a...@p...pl napisał(a):
    > smartfony/tablety maja wtyczki jack 3.5mm 4 pola (sluchawki stereo +
    > mikrofon) i na rynku jest sporo takich dousznych sluchawek.

    Wlasnie ze zdziwieniem stwierdzam iz takowe od Nokii nie dzialaja w
    Samsungu. Ki czort - odwrotnie podlaczyli ?

    > Chcialbym takie sluchawki uzywac takze do notebooka ale sa tam 2
    > osobne wejscia (sluchawki i mikrofon).

    Sa tez i takie sluchawki to komputerow.

    J.

  • 4. Data: 2013-01-21 19:26:26
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    > Wlasnie ze zdziwieniem stwierdzam iz takowe od Nokii nie dzialaja w
    > Samsungu. Ki czort - odwrotnie podlaczyli ?

    Ano. Też z tym walczyłem i skończyło się na kupieniu
    oryginalnych słuchawek Samsunga.

    Gdzieś mi się obiło o uszy, że Samsungowe gniazdka są
    kompatybilne z Applowymi, nie z Nokiowymi. Widać,
    jakie priorytety co do konkurencji ma Samsung.

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 5. Data: 2013-01-21 19:41:12
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    MKi napisał:

    > Gdzieś mi się obiło o uszy, że Samsungowe gniazdka są
    > kompatybilne z Applowymi, nie z Nokiowymi. Widać,
    > jakie priorytety co do konkurencji ma Samsung.

    I jeszcze ich za to nie pozwali?!

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2013-01-21 19:54:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości
    MKi napisał:

    >I jeszcze ich za to nie pozwali?!

    Moze tym razem nie opatentowali, a Nokia swoje tak :-)

    J.