  • 1. Data: 2009-07-02 13:33:42
    Temat: akumulator CR-V3
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    mozecie polecic akumulator CR-V3? Kto ze znanych i uznanych
    producentow produkuje te akumulatory? Czy Sanyo robi takowe?

    no i przy okazji ladowarka. Czy to prawda, ze proces ladowania
    kontroluje jakis chip w budowany do akumulatora czy ladowarki?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-07-02 13:34:25
    Temat: Re: akumulator CR-V3
    Od: a...@p...pl

    i jakie pojemnosci sa normalne, a jakie przereklamowane marketingowo?

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2009-07-02 14:35:50
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 02 Jul 2009 15:33:42 +0200, a...@p...pl wrote:

    >czesc,
    >
    >mozecie polecic akumulator CR-V3?

    CR-V3R - czyli rechargeable, chyba tak to poprawnie powinno byc.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2009-07-02 19:14:33
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Uzytkownik wrote:
    > i jakie pojemnosci sa normalne, a jakie przereklamowane marketingowo?

    Batimex - ok. 1100mAh (duzo wiecej nie da tam sie wcisnac).

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 5. Data: 2009-07-03 08:57:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > CR-V3R - czyli rechargeable, chyba tak to poprawnie powinno byc.

    Albo RCR-V3

    http://en.wikipedia.org/wiki/CR-V3
    http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/rcrv3.ht
    ml

    J.

  • 6. Data: 2009-07-03 09:19:31
    Od: "Kasia" <k...@T...pl>

    > czesc,
    >
    > mozecie polecic akumulator CR-V3? Kto ze znanych i uznanych
    > producentow produkuje te akumulatory? Czy Sanyo robi takowe?

    Ja nie mam dobrego doswiadczenia z akumulatorem CRV3. A mialam akumulator
    markowy, GP. Z jednej strony niby aparat szybciej dzialal (lampa ladowala
    sie duzo szybciej niz na zwyklych paluszkach), moglam zrobic wiecej zdjec, z
    drugiej strony aparat nie pokazywal stanu wyladowania akumulatora. Nagle, po
    zrobieniu któregos z kolei zdjecia, pokazywal sie znaczek czerwonej baterii
    i aparat gasl. Z wysunietym obiektywem :( Moglam go schowac dopiero po
    zalozeniu swiezych akumulatorów.

    A co Cie sklania do zakupu CRV3? Ja mialam problem ze zwyklymi akumulatorami
    NiMH, na swiezo wyjetych z ladowarki robil aparat robil kilkadziesiat zdjec,
    na wyjetych dzien wczesniej - kilka. Akumulatory róznych firm. CRV3 byl
    polowicznym rozwiazaniem. Rozwiazaniem calkowitym okazal sie zakup Sanyo
    Eneloop. Kocham te akumulatorki ;)

    Kasia

  • 7. Data: 2009-07-03 10:01:30
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 3 Jul 2009 11:19:31 +0200, "Kasia" <k...@T...pl>
    wrote:

> [...]
    >na wyjetych dzien wczesniej - kilka. Akumulatory róznych firm. CRV3 byl
    >polowicznym rozwiazaniem. Rozwiazaniem calkowitym okazal sie zakup Sanyo

    a jak wyglada sprawa ilosci pstryknietych zdjec na Eneloopach a CRV3?

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2009-07-03 10:59:22
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Kasia pisze:

> [...]
    > na wyjetych dzien wczesniej - kilka. Akumulatory róznych firm. CRV3 byl
    > polowicznym rozwiazaniem. Rozwiazaniem calkowitym okazal sie zakup Sanyo

    Miałem to samo z jednym olkiem i nawet eneloopy nie pomogły.
    Stosunkowo najlepiej działały GP2700 (dawały radę się wyładowywać
    aż do połowy...)

  • 9. Data: 2009-07-03 12:24:30
    Od: "Kasia" <k...@T...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > a jak wyglada sprawa ilosci pstryknietych zdjec na Eneloopach a CRV3?

    Ile na CRV3 dokładnie nie pamiętam - moja przygoda z tym akumulatorkiem
    miała miejsce jakieś 3 lata temu. Na pewno ponad 100. Na eneloopach
    podobnie. Nie wiem dokładnie ile bo rzadko robię takie sesje zdjęć w jeden
    dzień az do rozładowania. Do takich celów mam inny aparat. Myślę, że osiągi
    jednego i drugiego są porównywalne.

    Kasia