  • 11. Data: 2011-07-10 10:56:20
    Temat: Re: aktualizacja systemu android 2.2
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Myslalem o instalacji CM7 jednak ostatecznie dalem sobie z tym spokoj;
    > tak naprawde obecnie system jest juz w pelni uzywalny, tyle ze do
    > poprawnego dzialania GPSa musialem zrootowac Androida.
    > Irek N. ma sporo racji - pomijajac zlozonosc systemu jako takiego jest
    > sporo niedorobek, ktore trzeba rozwiazywac we wlasnym zakresie lub
    > starac sie nie zwracac na nie uwagi.
    > Swoja droga to bardzo irytujace, ze producenci daja "wszystkomajace"
    > urzadzenia tyle, ze czesc ficzerow chodzi kulawo.

    Niestety wiekszosc niedorobek wystepuje tylko w Samsungu, Androidy
    innych firm dziwnym trafem dzialaja (do tego dochodzi alternatywne
    oprogramowanie), imho "zajebisty OLED" to za malo zeby telefon byl
    uzyteczny.

    --
    Pozdr

  • 12. Data: 2011-07-10 20:51:16
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-07-10 12:56, G Nowak wrote:

> [...]
    > innych firm dziwnym trafem dzialaja (do tego dochodzi alternatywne
    > oprogramowanie), imho "zajebisty OLED" to za malo zeby telefon byl

    Motorola Defy tez mi podpadla: kilka razy zdarzyl sie samoczynny
    restart, aparat mial dosc mocny zafarb i pojawialo sie podczas dluzszej
    rozmowy echo u rozmowcy wynikajace prawdopodobnie z wadliwej obslugi
    dodatkowego mikrofonu.
    Desire: szybko wciaga baterie i smieszna ilosc pamieci na aplikacje.
    Poki co strasznie chwala Galaxy 2 tyle, ze ten rozmiar jest malo
    kieszonkowy.

  • 13. Data: 2011-07-10 23:51:40
    Od: G Nowak <g...@g...com>

> [...]
    > Desire: szybko wciaga baterie i smieszna ilosc pamieci na aplikacje.
    > Poki co strasznie chwala Galaxy 2 tyle, ze ten rozmiar jest malo

    Moja kobita ma Ejcztisi Dyzajer z tym uszkodzonym wysietlaczem (juz po
    wycofaniu sie z oled). Z jakims AOSP romem trzyma to srednio 3 dni, dla
    aplikacji mozna zrobic partycje ext na karcie sd. Dla porowniania SGS z
    CM7 trzymal 1 dzien praktycznie nie uzytkowany a z Froyo od Sammiego
    czesc rzeczy nie dzialala poprawnie - 450 funtow poszlo sie walic ;)

    --
    Pozdr