    From: G Nowak <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: aktualizacja systemu android 2.2
    Date: Mon, 11 Jul 2011 00:51:40 +0100

    > Motorola Defy tez mi podpadla: kilka razy zdarzyl sie samoczynny
    > restart, aparat mial dosc mocny zafarb i pojawialo sie podczas dluzszej
    > rozmowy echo u rozmowcy wynikajace prawdopodobnie z wadliwej obslugi
    > dodatkowego mikrofonu.
    > Desire: szybko wciaga baterie i smieszna ilosc pamieci na aplikacje.
    > Poki co strasznie chwala Galaxy 2 tyle, ze ten rozmiar jest malo
    > kieszonkowy.

    Moja kobita ma Ejcztisi Dyzajer z tym uszkodzonym wysietlaczem (juz po
    wycofaniu sie z oled). Z jakims AOSP romem trzyma to srednio 3 dni, dla
    aplikacji mozna zrobic partycje ext na karcie sd. Dla porowniania SGS z
    CM7 trzymal 1 dzien praktycznie nie uzytkowany a z Froyo od Sammiego
    czesc rzeczy nie dzialala poprawnie - 450 funtow poszlo sie walic ;)

    --
    Pozdr