  • 1. Data: 2011-07-08 16:14:57
    Temat: Play -> Plus. jak przeniesc numer
    Od: "andrzej21" <...@...pl>

    Witam

    Chce przeniesc numer z Playa do Plusa. Po prostu Plus ma lepsza oferte.
    Cyrograf z Play-em mam do 21 lipca. W jaki sposob mam wykonac ta operacje
    w sposob calkowicie bezbolesny dla mnie ?

    Pzdr

  • 2. Data: 2011-07-08 16:14:59
    Temat: Re: Play -> Plus. jak przeniesc numer
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-08 18:14, andrzej21 pisze:
> [...]
    > Cyrograf z Play-em mam do 21 lipca. W jaki sposob mam wykonac ta operacje
    > w sposob calkowicie bezbolesny dla mnie ?

    Pójść do Plusa i wyrazić chęć podpisania umowy.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-07-08 16:27:17
    Od: "andrzej21" <...@...pl>

    > Pójść do Plusa i wyrazić chęć podpisania umowy.

    Dzieki. Nie myslalem ze to takie proste :-) W Plusie juz mam jeden numer.
    Czy to bedzie jakis dodatkowy atut ? Zalezy mi na jak najmniejszym
    abonamencie, nie chce od operatora telefonu, chce za to placic abo ponizej
    20 zl.

  • 4. Data: 2011-07-08 16:33:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-08 18:27, andrzej21 pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"<l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Dzieki. Nie myslalem ze to takie proste :-) W Plusie juz mam jeden numer.
    > Czy to bedzie jakis dodatkowy atut ?

    Nie sądzę, ale jeśli już, to adresatem tego pytania powinien być Plus.

    > Zalezy mi na jak najmniejszym
    > abonamencie, nie chce od operatora telefonu, chce za to placic abo ponizej
    > 20 zl.

    Cóż, myślałem, że jak chcesz się przenieść, to już Ci coś Plus zaproponował.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2011-07-08 20:23:15
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "andrzej21" napisał:

    > nie chce od operatora telefonu, chce za to placic abo ponizej 20 zl.

    W której taryfie Plus ma abonament w wysokości poniżej 2 dych?

    JoteR

  • 6. Data: 2011-07-10 12:01:31
    Od: "andrzej21" <...@...pl>

    Użytkownik "andrzej21" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Chce przeniesc numer z Playa do Plusa. Po prostu Plus ma lepsza oferte.
    > Cyrograf
    ciach

    No wiec zostalem jednak w play-u. Cyrograf na 1 rok, 120 minut w abo, 19 zl
    brutto miesiecznie. Do tego na pol roku 50 minut co miesiac do wszystkich
    sieci i bezplatne polaczenia z play-em na 3 miesiace. Oczywiscie bez
    telefonu. Najciekwasze ze 2 tygodnie temu play dzwonil do mnie z oferta i
    tak sie nie dalo. Twierdzili ze najtaniej za 29 zl miesiecznie. Powiedzialem
    im ze w takim razie dziekuje i przenosze numer do plusa albo t-mobile. Pani
    konsultantka odpowiedziala ze w takim razie mam poczekac, moze cos wymysla.
    Dzis, czyli 12 dni przed koncem umowy sie dało jednak tak jak ja chce :-).
    Wazelina dla Play-a.

  • 7. Data: 2011-07-10 16:25:51
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "andrzej21" napisał:

    > No wiec zostalem jednak w play-u. Cyrograf na 1 rok, 120 minut w abo,
    > 19 zl brutto miesiecznie.

    Czyli Replay Stan Darmowy bez telefonu?

    > Najciekwasze ze 2 tygodnie temu play dzwonil do mnie z oferta
    > i tak sie nie dalo. Twierdzili ze najtaniej za 29 zl miesiecznie.

    Ciekawe, bo ta "promocja" trwa od 20 maja.

    JoteR

  • 8. Data: 2011-07-10 16:56:11
    Od: "andrzej21" <...@...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe, bo ta "promocja" trwa od 20 maja.

    No dokladnie. Long Play II 29. Moj blad ze nie poszedlem osobiscie do Playa
    te dwa tygodnie temu. Kobieta ktora dzwonila usilnie namawiala mnie na jakis
    abo za 59 zl z jakims HTC. Z tego wniosek ze albo probowala mnie naciagnac,
    albo nie byla wogole przygotowana na rozmowe za mna, nastawiajac sie na te
    jedna super oferte i myslala ze ja wezme.W kazdym badz razie jestem bardzo
    zadowolony z tego co dostalem.