  • 1. Data: 2011-07-08 10:55:20
    Temat: Era-> numer do PLAY - problem prośba o porad
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    Chciałem przenieść numer z ery, który miałem od 97roku, 604 xxx yyy do
    PLAy., miało to miejsce ok kwietnia

    W salonie PLAY zrobiłem to na 4 miesiące przed końcem umowy w Era-Tmobile.
    (Ok niepotrzebnie tak szybko, ale konsultant powiedział, ze to nie problem)

    W dzień po podpisaniu umowy, dostałem sms, ze 24 sierpnia będzie
    przeniesiony numer.
    Po miesiącu z ery tez sms dostałem o tej samej treści.
    Obecnie na tymczasowym numerze PLAY dostałem sms ze już naliczają opłatę, no
    i ok zgodnie z umową.

    Z ciekawości zadzwoniłem sobie na infolinię PLAY

    Telefonicznie poinformowano mnie, ze już temat przeniesienia jest zamknięty
    i nie wiedzą co stanie się z numerem 604 xxx yyy, który chciałem przenieść,
    gdyz minęło ponad 30dni, co jest w regulaminie.

    Dzwoniąc do Tmobile, twierdzą, ze wszystko jest w porządku i dla play
    oddadzą go 24 sierpnia.

    Dzwoniąc ponownie do PLAY, podtrzymują stanowisko, dzwoniąc trzeci raz do
    PLAY, Pani konsultantka twierdzi, ze tymczasowy numer stał się jakiś
    akwizycyjnym numerem to znaczy ze naliczają juz wszystko normalnie wedle
    umowy, ale mam się nie martwić ze ten docelowy 604 xxx yyy będzie 24
    sierpnia przeniesiony, zapisałem sobie nazwisko tej Pani, ale co mi to da
    jak wciąknie ten numer.?

    Ponowie piszę pismo, aby miec na na piśmie do play, dostaję o odpowiedz:

    "w odpowiedzi na Pana zgłoszenie informuję, że okres 90 dni na przeniesienie
    numeru niestety został przekroczony, w związku z powyższym zgodnie z
    Regulaminem Pana tymczasowy numer zacznie obowiązywać w Umowie, którą Pan
    podpisał na numer przenoszony.

    Ufam, tym samym, że dalsza współpraca będzie układała się pomyślnie
    stanowiąc źródło wzajemnej satysfakcji"

    Mogę jeszcze w Etrze (Tmobile) wycofać do dnia 25lipca wypowiedzenie, i
    przenieść numer do tak taka,
    jeśli mam stracić ten numer to wolę, tę opcję, ale jeśli mam zachować go w
    abonamencie play to wolę podtrzymać wypowiedzenie Era(tmobile)

    niestety nie mogę dostać konkretów od PLAY :(
    jak proponujecie rozwiązać ten problem?

    Przenieść do TAK Tak aby nie stracić, niestety nie mogę otrzymać odpowiedzi
    od konsultantów PLAY jednoznacznej.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-07-08 11:02:36
    Temat: Re: Era-> numer do PLAY - problem prośba o porad
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    > niestety nie mogę dostać konkretów od PLAY :(
    > jak proponujecie rozwiązać ten problem?

    W Play to norma. Zero konkretów.

  • 3. Data: 2011-07-08 11:12:15
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał:

    > W Play to norma. Zero konkretów.

    Mógł przenieść dzień po podpisaniu umowy z Erą, byłoby konkretniej. Skoro jest
    90 dni na przeniesienie, to nie jest to wina PLAYA.

  • 4. Data: 2011-07-08 11:12:26
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    > W Play to norma. Zero konkretów.

    ofertę dostąłem dużo lepszą niż w Erze, ale widać jakim kosztem:)
    heh szkoda, tylko co z tym fantem zrobić czasu mam niewiele na uratownie
    numeru :)
    chociazby po to aby sprzedac go na allegro i zapewnić sobie spokojniejsze
    zycie z nowym numerem

  • 5. Data: 2011-07-08 11:19:19
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    > Mógł przenieść dzień po podpisaniu umowy z Erą, byłoby konkretniej. Skoro
    > jest 90 dni na przeniesienie, to nie jest to wina PLAYA.

    Nie zwalnia to play z braku podawania konkretów, pomijam fakt pracownika
    play, ktory stwierdzil, ze juz mozna, bo tego nie udowodnię.

    Sama kwestia, tego, ze jeden mowi konsultant, ze wszystko bedzie ok, a inni
    ze nie będzie.

    oczekuje tylko odpowiedzi tak, albo nie.

  • 6. Data: 2011-07-08 11:39:58
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem.pl> napisał w wiadomości

    > Mógł przenieść dzień po podpisaniu umowy z Erą, byłoby konkretniej. Skoro jest
    > 90 dni na przeniesienie, to nie jest to wina PLAYA.

    A ja nie twierdze, że to wina Play tylko z mich obserwacji wynika, że w Play
    obsługa klienta jest na niskim poziomie.

  • 7. Data: 2011-07-08 11:45:52
    Od: janiii <j...@o...lp>

    On 11-07-08 12:55, AT wrote:

    > W salonie PLAY zrobiłem to na 4 miesiące przed końcem umowy w Era-Tmobile.
    > (Ok niepotrzebnie tak szybko, ale konsultant powiedział, ze to nie problem)
    Przenieść możesz nawet dzień po podpisaniu umowy z obecnym operatorem,
    ale tylko 3 miesiące w Play masz bezpłatne. Po tym czasei płacisz
    abonament na jaki się zgodziłeś.
    Po przeniesieniu numer tymczasowy "zniknie magicznie" a w jego miejsce
    pojawi się numer z Ery.

    --
    janiii
    Odpisując zamień *lp* na *pl* w adresie.

  • 8. Data: 2011-07-08 11:47:23
    Od: janiii <j...@o...lp>

    On 11-07-08 13:39, mz wrote:

    > A ja nie twierdze, że to wina Play tylko z mich obserwacji wynika, że w
    > Play obsługa klienta jest na niskim poziomie.
    Czyli podobnie jak wszędzie.

  • 9. Data: 2011-07-08 12:16:12
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-07-08 12:55, AT pisze:
    > Telefonicznie poinformowano mnie, ze już temat przeniesienia jest zamknięty
    > i nie wiedzą co stanie się z numerem 604 xxx yyy, który chciałem przenieść,
    > gdyz minęło ponad 30dni, co jest w regulaminie.

    Zostanie przeniesiony 24 sierpnia - taki sms dostałeś i tak się stanie.
    Jednej nocy numer przestanie działać w Erze i zacznie w Playu.
    Czy to inaczej niż chciałeś?
    P.

  • 10. Data: 2011-07-08 12:59:04
    Od: "AT" <d...@g...pl>

> [...]
    > jaki się zgodziłeś.
    > Po przeniesieniu numer tymczasowy "zniknie magicznie" a w jego miejsce

    jak będzie tak jak piszesz, i jak jeden na 4 konsultantów stwierdził to
    super
    ale 3 stwierdziło inaczej, pytanie dlaczego?