  • 1. Data: 2011-07-08 10:38:41
    Temat: T-mobile pre-paidy w Słoweni, Węgrzech, Włoszech i Słowacji
    Od: "mcpc" <m...@w...pl>

    Witam

    Czy występuje ta firma w usłudze Pre-Paid w tych krajach jak w temacie? Ktoś
    się może orientuje?

    Pzdr

  • 2. Data: 2011-07-08 13:51:51
    Od: JaneQ <j...@l...pl>

    W dniu 08.07.2011 12:38, mcpc pisze:
    > Witam
    >
    > Czy występuje ta firma w usłudze Pre-Paid w tych krajach jak w temacie? Ktoś
    > się może orientuje?
    >
    > Pzdr

    Węgry i Słowacja. Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/T-Mobile

    Słowację potwierdzam, jadąc do Austrii w zeszłe wakacje, podczas jazdy
    przez Słowację moja komórka z Heyah tak polubiła sygnał tej sieci, że do
    granicy się z nim nie rozstawała :D (Heyah to w końcu twór T-Mobile,
    dawnej Ery)