  • 71. Data: 2014-04-14 02:59:39
    Temat: Re: aero2 - co za bezsens
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-04-13 15:43, J.F. pisze:
    > Nie, to od szerokosci pasma zalezy.
    > Owszem, uzywac np 100MHz miedzy 50 a 150MHz troche niewygodnie, ale w
    > wyzszych pasmach to juz bez znaczenia.

    im niższa czestotliwość tym wieksze straty pasma na modulację i
    odszumianie/bledach. Im wyzsza czestotliwosc tym mniejsze pasmo fali
    nosnej dla tej samej informacji (albo wiecej informacji na to samo pasmo)

    --
    @foe_pl

  • 72. Data: 2014-04-14 10:51:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "the_foe" napisał w wiadomości

    >im niższa czestotliwość tym wieksze straty pasma na modulację i

    Dlaczego ?

    >odszumianie/bledach.

    Jakich szumow - naturalnych czy tych ludzkiej produkcji ?

    Bo sie nie spotkalem z takim twierdzeniem:
    >Im wyzsza czestotliwosc tym mniejsze pasmo fali nosnej dla tej samej
    >informacji (albo wiecej informacji na to samo pasmo)

    J.

  • 73. Data: 2014-04-14 11:10:44
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Bydlę wrote:

    > Technicznie to wygląda tak:
    > - gdyby AERO2 zmieniło regulamin, niezainteresowani mogliby zrezygnować
    > z usługi, oddać kartę i odebrac 20 zł,
    > - AERO2 wprowadziło weryfikację, co wg niektórych łamie regulamin, a to
    > daje prawo do zerwania umowy, oddania karty i odebrania 20 zł.

    Czy to nie jest przypadkiem tak, że w każdej chwili możesz oddać kartę
    SIM i odebrać 20 zł? Zmiany regulaminu nie są do tego potrzebne. Po
    prostu rezygnujesz i odbierasz kaucję na kartę.

    A co do tego, że kapeć to "nieuczciwe w interesach" postępowanie -
    interes to jest wtedy, kiedy jest klient, klient to ten który płaci, nie
    płacisz, nie jesteś klientem, dla Solorza to żaden interes. Myślę, że
    nie będzie płakał po tych, co odeszli z Aero2 :-)

  • 74. Data: 2014-04-14 11:13:33
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2014-04-13 14:13:19 +0200, Trybun <I...@j...com> said:

    > A kto zwróci za inwestycję w sprzęt, który raczej sie do niczego nie
    > przyda po odejściu z Aero2?

    A masz zgodę AERO2 na kupno osprzętu?
    Bo to była twoja decyzja - i to ty ponosisz jej konsekwencje.

    > Weźmy mnie - antena zewnętrzna

    Mi się przydaje - mimo że uprzednio miałem modem na przedłużaczu do klawiatury.
    Dałem w sklepie jakieś dwa piwa...

    > , zakup odpowiedniego modemu

    Prawo nie zabrania sprzedania nieużywanej rzeczy.

    > mimo że innych mam w domu chyba z 10 sztuk

    Czyli to nie jest problem.

    > , także należałoby dodać do tego wydatek poniesiony na zakup routera.

    Regulamin AERO2 nakazuje kupno takowego?
    Cenę komptera też dodasz? Albo samochodu niezbędnego do nawigacji samochodowej?

    > Tak panie kolego - uczciwi ludzie tak nie postępują w interesach

    Coś ci się pomyliło - chyba że masz w umowie nakazy kupna czegoś.

    > , a prawo nie powinno pozwalać na zmianę reguł przez jedna stronę w
    > trakcie "trwania meczu"...

    I w tym sęk, czy odsianie blokujących dostęp jest zmianą umowy.
    Urząd stwierdził, że nie.

    A teraz do rzeczy:
    w wersji złego AERO2 - masz prawo zerwać umowę
    w wersji doberego AERO2 - masz prawo zerwać umowę.

    I to jest ciekawe, że nieważne jak podjedziesz do sprawy, to kończy się
    to rezygnacją.

    --
    Bydlę

  • 75. Data: 2014-04-14 11:14:20
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2014-04-13 16:49:26 +0200, AL <a...@s...tam.pl> said:

    > Stacjonarny internet mam w domu
    > , pakiet danych w telefonie
    >

    > Wszak po to jest to cale BDI.

    A nie dla tzw. wykluczonych?

    --
    Bydlę

  • 76. Data: 2014-04-14 18:31:07
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > A masz zgodę AERO2 na kupno osprzętu?
    > Bo to była twoja decyzja - i to ty ponosisz jej konsekwencje.

    Niech powiadomi AERO że szkodę ponosi z tytułu niewywiązywania się z umowy.

    > I w tym sęk, czy odsianie blokujących dostęp jest zmianą umowy.
    > Urząd stwierdził, że nie.

    Może nieudolny jest. Trzebaby sprawdzić.

> [...]
    > w wersji doberego AERO2 - masz prawo zerwać umowę.
    >
    > I to jest ciekawe, że nieważne jak podjedziesz do sprawy, to kończy się to

    Padła propozycja by zrobić coś więcej niż zrezygnować.

  • 77. Data: 2014-04-14 23:53:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bydlę" lig8tc$ah3$...@c...axelspringer.pl

    > A nie dla tzw. wykluczonych?

    Od wykluczonych -- ja Solorza wykluczyłem na sto lat. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 78. Data: 2014-04-15 00:11:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bydlę" lig8rt$ah3$...@c...axelspringer.pl

    > Prawo nie zabrania sprzedania nieużywanej rzeczy.

    Nie zabrania tez odkupienia -- zatem bądź
    na tyle uprzejmy, aby odkupić od niego. :)

    Możesz też dopłacić za poszukiwanie stosownych informacji.

    > Coś ci się pomyliło - chyba że masz w umowie nakazy kupna czegoś.

    Tylko gówniarz tak postępuje, nie człowiek interesu.
    Nawet na wojnach obowiązują reguły -- Solorz po
    prostu gardzi ludźmi.

    "trwania meczu"...

    > I w tym sęk, czy odsianie blokujących dostęp jest zmianą umowy.
    > Urząd stwierdził, że nie.

    Dlatego I Trybun i ja wolimy ,,bojców kacapa'' niż popleczników Solorzowych. :)

    Gdy rodzice ludzi niepełnosprawnych chcą pieniędzy -- urzędnicy strzegą
    pieniędzy podatników!! [przed tymiż podatnikami?!] Ale gdy Solorz zabiera
    wspólne pieniądze, urzędnik nie wykazuje nadmiaru gorliwości.

> [...]
    > w wersji doberego AERO2 - masz prawo zerwać umowę.

    > I to jest ciekawe, że nieważne jak podjedziesz do sprawy, to kończy się to

    I zostają urządzenia, których by człowiek nie kupił, gdyby nie Aero2.
    Zostaje zmarnowany czas na poznawanie ,,arkanów'' Aero2, jego sławnej
    blokady, niepewność -- pójdzie nie pójdzie... Dla kogoś, kto nie umie
    żyć -- JEST ?BOSKO, bo znów coś jest do roboty... Trzeba od nowa
    szukać lejków...

    Zanim się uporałem z Aero2 -- już go nie ma!
    Kupiłem tablet pod Aero2 w dniu, w którym Aero2
    zniknęło. Jeszcze dobrze nie przetestowałem tego
    tabletu.

    Gdy w tablecie szwankuje bateria -- mogę być podejrzewany o knowanie
    podszyte chęcią pozbycia się niezbyt potrzebnego tabletu... Same problemy!!!

    -=-

    Jedni ludzie problem widzą aż nazbyt wyraźnie -- inni ludzie
    udają, że nie ma problemu. Ci ostatni odwołują się do ,,prawa''
    i sprawiedliwości. ;) Powołują się na ,,wyższe wartości''
    (troskę o wykluczonych, którym dano zabawkę w postaci
    mozolnego wpisywania hasła, aby nie nudzili się) i nazywają
    się zbawcami ludzkości!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 79. Data: 2014-04-16 22:40:04
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 12 Apr 2014 17:45:27 +0000 (UTC), Przyjazny

    >W ogóle nie ma ani nie było (w DC).

    Jak nie było, jak są?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 80. Data: 2014-04-18 00:18:05
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-04-16 22:40, jerzu pisze:
    > On Sat, 12 Apr 2014 17:45:27 +0000 (UTC), Przyjazny

    > Jak nie było, jak są?
    Wyciągnęłam swojego tableta z szafy, wchodzę w internet a tam mi sie
    pokazuje strona Netia FON. Nie wiem co to za dziadostwo, mam przecież
    Areo2. A to całe Aero nie potrafi rozpoznawać wpisanej kapichy, czy jak
    jej tam.

    --
    animka